- Ecuadorianen: ik zou zeggen dat dit volk lijkt op Ieren. Erg vriendelijk, maar er zitten ook schoffies tussen.
- Peruanen: Nederlanders! Hun humor lijkt echt het meest op de Nederlandse humor. Er zitten ook irritante lui bij, maar die hebben wij ook wel toch?
- Bolivianen: Fransen. Niet behulpzaam, slechte bediening in restaurants. Heb je in Frankrijk ook toch.....vooral als je geen Frans spreekt

- Chilenen. Duitsers. Vriendelijke mensen, maar niet de meest swingende mensen van ZA. Niks mis mee, degelijk.....Duitsers dus?
- Argentijnen. Italianen natuurlijk!
Nu wordt het iets moeilijker.
- Brazilianen. Laat ik maar voor de Engelsen gaan. Ze zijn graag bereidt even met je te praten (hoewel dat vaak moeilijk gaat in het Portugees), ze drinken ook genoeg...Engelsen dus. Of toch Nederlanders?
- Uruguayanen. Lastig. Misschien lijken ze op vriendelijke Vlamingen? Het is iig ook zo'n gek, klein land

- Colombianen? Ik weet het effe niet! Spanjaarden misschien? Ik vond de inwoners van Bogota wel iets hebben van Madrilenen (positief), en de inwoners van Cali iets hebben van in de inwoners van Malaga (niet zo positief). Roept u maar!