*stilte* .... op het forum

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Plaats reactie
Marijn
Wereldreiziger

*stilte* .... op het forum

Bericht door Marijn »

Hee, ik weet niet wie hier nog meer af en toe kijken, maar ik kom toch wel een paar keer per week ff langs. Helaas is het alleen nogal STIL op het forum... zeg eigenlijk maar gerust dood. Ik vraag me af waarom, backpacken is toch een behoorlijk populair onderwerp. Misschien zitten alle reizigers ergens in het buitenland en hebben ze na de reis geen interesse meer in deze site?
Wel jammer want het zou leuk zijn als er 1 goed Nederlands reizigers forum is. Het prikbord van de startpagina (backpacker.pagina.nl) en die van Australian Backpackers bevallen me eigenlijk niet zo. Nou jah, zijn er nog andere mensen die hier af en toe komen of ben ik helemaal de enige?! :roll: :D
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik kijk ook bijna iedere dag, maar ja dat is nogal logisch :)
Misschien dat het forum af en toe wat aan de trage kant is of heb ik dat alleen maar?

Neemt niet weg dat het mij ook erg leuk lijkt als er een hoop ex-backpackers de nieuwe backpackers zouden kunnen helpen. Zo zijn wij tenslotte ook begonnen!

Marijn, is het niet iets voor jou om het forum nieuw leven in te blazen?
Word je gewoon admin en probeer je vragen van de reizigers te beantwoorden?

Erik
Marijn
Wereldreiziger

Bericht door Marijn »

Nu je het zegt, het forum is idd behoorlijk traag... zelfs hier in NL met een snelle verbinding! Ik heb in het buitenland wel eens proberen te kijken, maar dit ging niet of bijna niet, kreeg steeds imeout errors!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

De oorzaak daarvan is nog niet helemaal bekend al ben ik wel druk aan het zoeken.

Dus mochten er toevallig mensen mee lezen die het antwoord weten!?

Erik
Vince

Bericht door Vince »

ja klopt het is idd wat stil de laatste tijd. nu is het wel de tijd dat mensen aan de andere kant van de wereld zitten want daar is het zomer.

zelfs ik als een van de moderators ben al een dik 2 weken niet geweest (en heb nu iig wel veel te lezen :lol: ) maarja, ben net begonnen met mijn nieuwe baan als softwaretester bij Qualityhouse (beetje reclame mag toch wel meneer van erp?? :D ) en dat is ook vrij druk!

het forum is idd traag, ik zal ook eens vragen in mijn omgeving of iemand daar iets op weet. den kwel dat het een reden is dat sommige mensen niet regelmatig komen.

zolang de mensen die komen zich er prettig bij voelen en ook nog wat vragen beantwoord worden....
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik dacht zelf dat sinds het weekend de snelheid wel wat verbeterd was maar nog steeds niet optimaal. Geldt dit trouwens ook voor de gehele site voor jullie dat die traag is?

Erik

p.s. Vincent jij mag wel wat reclame maken :P
Plaats reactie