ticket Australie->NZ retour boeken?

Stel hier al je vragen over Nieuw-Zeeland. Van het Noordereiland tot het Zuidereiland en van vulkanen tot grotten.
Plaats reactie
Liza!
Wereldreiziger

ticket Australie->NZ retour boeken?

Bericht door Liza! »

Hee,

Ik wil in een vakantieperiode naar NZ (vanaf Brisbane). Nu zit ik een beetje met m'n examenrooster... Heb maar 2 examens in 2 weken, dus de vraag is... ben ik veel eerder vrij. Nu kan m'n uni daar nog niets over zeggen (heb contact met ze gehad). Echter zag ik dat de virginbluetickets tot en met 25aug. 2011 in de aanbieding zijn... Wat zouden jullie doen?? Terugreis alvast boeken of wachten en hopen dat er snel een andere aanbieding komt of wat anders? :?

Groetjes Liza
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Re: ticket Australie->NZ retour boeken?

Bericht door Nienke Krook »

Zoek even uit wat de kosten zijn voor het veranderen van de datum zijn en of dit überhaupt kan met deze aanbiedingstickets . Vaak is datum veranderen tegen een kleine vergoeding van 'gewone' tickets wel mogelijk. Het veranderen van een route is vaak wel een heel gedoe en kost veel geld.
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Liza!
Wereldreiziger

Re: ticket Australie->NZ retour boeken?

Bericht door Liza! »

Hee Nienke,

Goede tip! Heb het opgezocht... kost me zo'n 80 dollar+ extra kosten als het ticket meer kost... Ik denk toch dat ik iets anders moet verzinnen... :?

Groetjes
Plaats reactie