Na 8 maanden samen gereisd te hebben ga ik over een weekje nog 3 weken alleen reizen. Ik begin de 3 weken in Mexico stad en mijn terugvlucht vertrekt ook uit Mexico stad. 1 week ga ik in iedergeval dingen bekijken ten oosten van Mex city (el Tajin etc)
Maar met de overige 2 weken kan ik niet besluiten. Wou eerst naar Oaxaca en Zipilote maar dat is toch wel weer behoorlijk reizen en laat ik daar nou helemaal geen zin in hebben. Plus ik vraag met af of Oaxaca nou echt leuk is als je al 3 maanden in centraal america bent.
Mijn wensen: Niet te ver weg (max 8 uur vanaf mex stad), zou mooi zijn als je een soort rondje kunt maken. Een paar dagen in een relaxte plaats waar ik nog wat kan bijbruinen. Als je er kan duiken helemaal super. Ooh en je moet er ook makkelijk andere backpackers tegen komen.
Iemand ervaring met bijv Morelia of Zihuatanejo, of moet ik toch naar Oaxaca of juist heel iets anders....
Tips gezocht omgeving Mexico stad
Tips gezocht omgeving Mexico stad
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
hallo tikva,
ik ben net gisteren aangekomen in San Cristobal de las Casas vanuit Oaxaca. Een erg leuke stad, maar niet heel erg speciaal. Ik vind persoonlijk Guanajuato en Zacatecas twee veel interessantere steden (op 4 en zes uur met de bus noordelijk van DFE). In Mexico heb ik geslapen in Hotel Isabel in Isabel Catolica, drie blokken van de Zocalo. Twee personen voor 220 pesos per nacht in een kamer zonder badkamer. Goed te doen!
Guanajuato en Zacatecas zijn naar mijn mening de mooiste steden van Mexico. Oaxaca is op zich ook interessant, maar dan vooral vanwege de mooie markten.
heb wat foto's op het weblog, belmondo.aroundtheglobe.nl
als je nog vragen hebt, brand los!
ik ben net gisteren aangekomen in San Cristobal de las Casas vanuit Oaxaca. Een erg leuke stad, maar niet heel erg speciaal. Ik vind persoonlijk Guanajuato en Zacatecas twee veel interessantere steden (op 4 en zes uur met de bus noordelijk van DFE). In Mexico heb ik geslapen in Hotel Isabel in Isabel Catolica, drie blokken van de Zocalo. Twee personen voor 220 pesos per nacht in een kamer zonder badkamer. Goed te doen!
Guanajuato en Zacatecas zijn naar mijn mening de mooiste steden van Mexico. Oaxaca is op zich ook interessant, maar dan vooral vanwege de mooie markten.
heb wat foto's op het weblog, belmondo.aroundtheglobe.nl
als je nog vragen hebt, brand los!