Echte backpackers eten niet bij de Mc Donalds!

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Re: Echte backpackers eten niet bij de Mc Donalds!

Bericht door goedkoopvliegenclub »

In Roemenië een Big Mac maar €2.20??!!. Dat vindt ik flink duur. Ik had er voor €4 een goede 2 gangen lunch inclusief een drankje
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
ehouse
Reisexpert

Re: Echte backpackers eten niet bij de Mc Donalds!

Bericht door ehouse »

Ik bedoel een BigMac menu dus met cola en frieten. Het was overigens in Boekarest dus in het platteland, als daar macdo's liggen, is het mss nog goedkoper.
misterd

Bericht door misterd »

Dat vind ik geweldig about laos geen mcdonalds
Niellles
Reiziger

Bericht door Niellles »

Thuis zul je mij niet snel in de mac aantreffen en ook de maand die ik Thailand was ben ik er geen binnen geweest. Toen ik in Maleisie 3 dagen -waarvan 2 met flinke koorts- op bed had gelegen en geen hap had gegeten -alleen water met zo nu en dan wat ORS gedronken- kwam ik een Mac tegen in Buta Ferringi... Ik had wel zin in een frietje en liep dus naar binnen, de locals keken me aan alsof ik verdwaald was en begonnen te giechelen...

Volgens mij proberen backpackers juist zoveel mogelijk lokaal te eten, waardoor je ze niet snel in een Mac zal aantreffen, waardoor je alleen maar locals in de Mac aantreft, waardoor het een goede plek voor een praatje is... Het frietje was trouwens lekker maar inmiddels ben ik weer helemaal beter en hou ik het toch liever op een goede bak rijst.
Rick.
Reiziger

Bericht door Rick. »

Ik heb na 3 weken alles uitproberen, half mee-ramadannen en vieze hurktoiletten, intens (maar dan ook echt inténs intens) genoten van de McDonalds in Marokko, voordat ik op de boot sprong naar Spanje...
Plaats reactie