wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
Eind juli ga ik weer weekendje naar de achterhoek 

Begin januari ga ik een kleine week naar Budapest
Heb er zin in! Voorlopig zit ik wel weer goed qua vakanties 
Morgen dus naar Doetinchem, hoop beetje op mooi weer zodat we overdag nog wat leuks kunnen doen. 's avonds naar het voetbal en zondag naar de Open Dag daar.

Morgen dus naar Doetinchem, hoop beetje op mooi weer zodat we overdag nog wat leuks kunnen doen. 's avonds naar het voetbal en zondag naar de Open Dag daar.
Kom net terug uit de USA en ga 2 september op reis; eerst Dubai, dan Azië zo'n 3 maanden en dan naar Ozz en Nieuw-Zeeland! Kan niet wachten!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb mijn vlucht naar Australië (en Taiwan) geboekt.. ik vertrek begin oktober ga dan eerst weekje Taiwan doen en dan naar Australië en op de terugweg heb ik ook weer weekje Taiwan en ben dan eind april weer thuis, net voor koninginnedag en mijn verjaardag!
Frannie, klinkt als een prachtige reis!
Globeskater: heb volgens mij al in een van de andere topics gereageerd maar blijft een leuke uitdaging en reis!
Weekendje Doetinchem was weer leuk! Hebben heerlijk gewinkeld daar (ik vind het overigens een prettig centrum om te winkelen) en voor de rest eigenlijk lekker gegeten etc. Moet zeggen dat ik de Bed & Breakfasts daar erg prettig vindt! Hebben nu 2 adresjes en beide zijn we erg tevreden over! Eigenlijk moet ik eens bekijken wat je daar allemaal nog voor bezienswaardigheden hebt maar het weer was er nu niet naar..... Nu eens gaan inlezen voor de volgende bestemming (Israel eind september)
Globeskater: heb volgens mij al in een van de andere topics gereageerd maar blijft een leuke uitdaging en reis!
Weekendje Doetinchem was weer leuk! Hebben heerlijk gewinkeld daar (ik vind het overigens een prettig centrum om te winkelen) en voor de rest eigenlijk lekker gegeten etc. Moet zeggen dat ik de Bed & Breakfasts daar erg prettig vindt! Hebben nu 2 adresjes en beide zijn we erg tevreden over! Eigenlijk moet ik eens bekijken wat je daar allemaal nog voor bezienswaardigheden hebt maar het weer was er nu niet naar..... Nu eens gaan inlezen voor de volgende bestemming (Israel eind september)

Volgende week weekendje Parijs van 3 dagen. Daarna weer verder met verheugen op mijn reis naar Singapore - Sydney en Nieuw-Zeeland in nov/dec.
Eind oktober naar Zuid-Afrika, Namibie, Botswana en Zimbabwe 

Over 1,5 week naar Duitsland en Oostenrijk. 

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Nou, het is definitief: 14 september vertrek ik voor een weekje naar IJsland!
Kan ik mooi die vulkaan die me vorig jaar een week in Beijing heeft gehouden eens van dichtbij bekijken
Kan ik mooi die vulkaan die me vorig jaar een week in Beijing heeft gehouden eens van dichtbij bekijken

Mooie tijd om te gaan. Vorig jaar zaten wij daar met een 4x4 camper. Het leukste is dat de jonge dieren net geboren zijn. Het zit dus vol met jong grut! Vooral Botswana was erg mooi met de meeste dieren.ketting schreef:Eind oktober naar Zuid-Afrika, Namibie, Botswana en Zimbabwe
Wij hebben net een weekje Tonga geregeld vanuit Auckland op weg naar Samoa! We zitten op Tonga van 25 april, vroeg in de ochtend tot en met 1 mei 2012, in de avond. We willen in Tonga zelf nog een van de eilanden groepen bezoeken. We denken dat het een retourtje Ha'apai wordt.
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
- bolletjeom
- Reisexpert
@ketting. Strak plan! Ik ben net terug. Prachtig mooi. Met name namibie vond ik erg mooi.
Zelf heb ik nu even niets op de planning staan. Daar moet ik snel iets aan doen
Zelf heb ik nu even niets op de planning staan. Daar moet ik snel iets aan doen

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Eind januari vertrek ik naar Zuid-Afrika (gevolgd door N-Z en Japan). Geweldig veel zin in, maar omdat het nog wel even duurt voor het zover is, hoop ik dat het hier ook nog wat aardiger weer wordt, zodat ik ook nog wat vakantie kan vieren op mijn eigen balkonnetje 

Fem op reis - http://www.femeggers.nl
ik heb ook niks op de planning staan voorlopig. behalve een weekendje kamperen in eigen landbolletjeom schreef: Zelf heb ik nu even niets op de planning staan. Daar moet ik snel iets aan doen

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Zondag begin ik aan mijn reis terug naar huis. Een dagje Londen {aankomst 11.30am en vertrek 11pm}, dan een weekje Kuala Lumper om vervolgens naar huis te gaan.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik stap zaterdag in de auto en rijdt dan wss naar Italië had goedkope vlucht gezien maar die kon niet en die duurdere vlucht is even duur als met de auto en met de auto kan je tent meenemen en kamperen
dus dat is weer goedkoper!