Reisverzekering verlengen/aanvullen
Reisverzekering verlengen/aanvullen
Stel dat je een reisverzekering hebt die een aaneengesloten reis van zes maanden verzekerd. Eenmaal goed en wel op pad en misschien wel al denkend aan een eventuele terugvlucht, kom je er achter dat je noodgedwongen zes maanden en twee weken van huis zult zijn.
Is er een manier om je voor die twee weken nog kunt verzekeren? De aanvankelijke reisverzekering (VvAA) dekt alleen voor méér dan een half jaar als je dit vooraf aanvraagt. In ieder geval geeft De Friesland alleen een kortlopende reisverzekering uit wanneer de hele reis, van begin tot eind, verzekerd wordt.
Is er een manier om je voor die twee weken nog kunt verzekeren? De aanvankelijke reisverzekering (VvAA) dekt alleen voor méér dan een half jaar als je dit vooraf aanvraagt. In ieder geval geeft De Friesland alleen een kortlopende reisverzekering uit wanneer de hele reis, van begin tot eind, verzekerd wordt.
Laatst gewijzigd door Wytse op 11 aug 2011 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Reisverzekering verlengen/aanvullen
ik voel me een beetje een sukkel omdat ik antwoord geef op mijn eigen topic, maar goed. ING zegt dit:
Zal ook wel via internet kunnen overigens.
.Het is mogelijk om voor de dagen dat u niet verzekerd bent tijden uw vakantie een tijdelijke ING Reisverzekering af te sluiten. Dit kunt u doen via onze Klantenservice. Deze afdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900 0933 (10 cent per minuut)
Je bent geen sukkel, het is juist goed dat je anderen helpt! Welkom op het forum.Wytse schreef:ik voel me een beetje een sukkel omdat ik antwoord geef op mijn eigen topic, maar goed. ING zegt dit:
"Het is mogelijk om voor de dagen dat u niet verzekerd bent tijden uw vakantie een tijdelijke ING Reisverzekering af te sluiten. Dit kunt u doen via onze Klantenservice. Deze afdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900 0933 (10 cent per minuut)."
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Inderdaad! Altijd erg fijn wanneer de antwoorden die niet meteen gevonden worden door anderen toch terug gekoppeld worden. We kunnen er tenslotte allemaal weer van leren. Daarom ook wat karma cadeau