Hey Kars, als je aankomt moet je even naar het gratis nummer van het hostel bellen, 1800 247 600, en dan laten weten waar je precies bent (terminal en welke vliegmaatschappij). Dan sturen ze een pickup naar je toe en leggen ze precies uit waar je moet staan (nou kan ik ook zeggen, haha, bij de meeting wall, de blauwe muur naast de anz en de car rentals, wel daar blijven anders vinden ze je niet). Als je 1 nacht blijft, betaal je 9$, 2-4 nachten is 3 dollar, 5 of meer nachten is de pick-up gratis. :pKars schreef:loolWeet jij al of jij toevallig dan de 22ste moet werken?
En hoe zit dat met de ophaalservice? Moet ik dat van te voren bij jullie aangeven hoe laat ik er arriveer? (handig om met een werknemer van je hostel op het forum te zitten
)
Dat heb ik ook gelezen, maar in het aanvraagformulier vroegen ze om een 'Proposed date of entry'. Ik neem aan dat het niet uitmaakt als je een week (of zelfs een maand) eerder of later aankomt dan wat je daar opgeeft, maar ik wil natuurlijk geen risico nemen.Globeskater schreef:@ Rugzakker, bij mijn weten vraag je een Working Holiday visum aan en vanaf het moment dat je je visum hebt dan heb je een jaar de tijd om Australië binnen te komen. Het visum wordt dan bij binnenkomst in Australië in werking gesteld!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten