Ga mee met SIW op avontuur in ander cultuur!
Ga mee met SIW op avontuur in ander cultuur!
Zin om een voetbalveld aan te leggen voor kinderen in Malawi, schooltje bouwen op Zanzibar, bomen planten op de Kilimanjaro, met een groep kunstenaars activiteiten oraniseren in Egypte, Engelse of Franse les geven in Marokkaanse woestijn, natuurpark voor neushoorns te onderhouden in Botswana, aidsvoorlichting te geven op Indonesië, lesgeven in Thailand of China, activiteiten bedenken op de Mongoolse steppe, Schildpad eieren redden in Mexico, werken in een vrouwengevangenis van Guatamala, meehelpen aan tropisch landbouwprojecten in Costa Rica?
Geef je dan snel op voor het voorbereidingsweekend van Azië Afrika of Latijns Amerika. Dit weekend is verplicht als je deel wilt nemen aan een korte termijn project op deze continenten. Tijdens de voorbereidingsprogramma´s van SIW komen belangrijke onderwerpen zoals cultuur, de wereldeconomie, groepsprocessen en duurzaam toerisme aan bod. Het gevolg is dat je bewuster reist, meer dingen ziet en kunt verklaren, en je reis de meest indrukwekkende van je leven wordt!
Data voorbereidingsweekenden:
01-02 maart: Afrika (Inclusief Midden Oosten)
08-09 maart: Latijns Amerika:
15-16 maart: Azië
Je meldt je aan voor het weekend door:
1: email te sturen naar info@siw.nl met daarin je naam, adres, telefoonnummer en het continent waar je heen wilt.
2: de kosten van het weekend over te maken op giro 4075 tnv SIW. De kosten bedragen €45,- voor Azië, Afrika en Latijns-Amerika (of €35 als je al contribuant bent)
Voor meer info: www.siw.nl
Tot op het SIW-weekend
Geef je dan snel op voor het voorbereidingsweekend van Azië Afrika of Latijns Amerika. Dit weekend is verplicht als je deel wilt nemen aan een korte termijn project op deze continenten. Tijdens de voorbereidingsprogramma´s van SIW komen belangrijke onderwerpen zoals cultuur, de wereldeconomie, groepsprocessen en duurzaam toerisme aan bod. Het gevolg is dat je bewuster reist, meer dingen ziet en kunt verklaren, en je reis de meest indrukwekkende van je leven wordt!
Data voorbereidingsweekenden:
01-02 maart: Afrika (Inclusief Midden Oosten)
08-09 maart: Latijns Amerika:
15-16 maart: Azië
Je meldt je aan voor het weekend door:
1: email te sturen naar info@siw.nl met daarin je naam, adres, telefoonnummer en het continent waar je heen wilt.
2: de kosten van het weekend over te maken op giro 4075 tnv SIW. De kosten bedragen €45,- voor Azië, Afrika en Latijns-Amerika (of €35 als je al contribuant bent)
Voor meer info: www.siw.nl
Tot op het SIW-weekend
Re: ervaring
Het berichtje waarop je reageerde is verouderd zo te zien, maar ja ik heb ervaring met SIW. Ik heb 6 projecten gedaan waarvan 5 in Europa en 1 Tanzania gedaan. Het is een leuke betrouwbare organisatie met interessante projecten over de hele wereld... check www.siw.nlspot schreef:Hoi,
Heeft iemand ervaring met SIW ?
groetjes
- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb ook ervaring met SIW
op deze site staat een verslag van ons project van toen
SIW is een goede en betrouwbare schakel tussen projecten in het buitenland en potentiele vrijwilligers in Nederland.
de projecten die ze aanbieden zijn niet VAN SIW
het kan soms dus tegenvallen hoewel SIW wel goed de organisaties checkt
ik kan ze in ieder geval aanbevelen
op deze site staat een verslag van ons project van toen
SIW is een goede en betrouwbare schakel tussen projecten in het buitenland en potentiele vrijwilligers in Nederland.
de projecten die ze aanbieden zijn niet VAN SIW
het kan soms dus tegenvallen hoewel SIW wel goed de organisaties checkt
ik kan ze in ieder geval aanbevelen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika