Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door LaosFan »

Went ook wel weer (hopelijk)...

Ik ben nu een week of 7 thuis en ben nog steeds niet gewend hier... Ik heb nog geen werk en zit al 3,5 week te tobben met iets wat werken praktisch onmogelijk maakt. Ik ben weer (tijdelijk) thuis maar uitzicht op een huurhuis is er ook nog niet echt want ik sta nu veel lager dan voorheen op de wachtlijst en 2,5 jaar wachten (en dus thuis bij m'n ouders zitten) zie ik ook niet zitten.

Ik zou ook nog steeds in Laos wat op willen gaan zetten. Ik kan daar nu wat huren voor 150 dollar (105 euro) per maand wat huren... Nu nog inkomsten.

Wel een paar sollicitaties lopen en uitzicht op een kans in de reiswereld.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

LaosFan schreef:
Jenny schreef:Na een week kou en regen in Indonesie schijnt hier ook eindelijk de zon!
Waar zit je?
Ik zit nu in Berastagi.

Het weer op Pulau Weh was zeer slecht. De eerste dag dat ik er was heb ik zon gezien, de overige dagen alleen maar regen. En dat niet af en toe een buitje, maar het was bijna continu aan het hozen. Er stond veel wind, en er waren hoge golven. Op een aantal duikstekken kon dan ook niet gedoken worden. Op de boot zat iedereen in een wetsuit te klappertanden. Ik was blij dat ik een ijsmuts bij me had. Hoewel ik aardig lang in Indonesie heb doorgebracht, had ik zoiets nooit meegemaakt! (En zeker niet in het 'droge' seizoen.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik heb net mijn working holiday visum aangevraagd, hoop snel uitsluitsel te krijgen en dan vluchten boeken naar Australië, vandaag ook mijn nieuwe paspoort gekregen :D
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

tot over 3 weken, ik ben naar afrika *O*
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

@ Bolletjeom, Veel plezier in afrika!

Trouwens wat een verschrikkingen in Noorwegen, zo ver ik weet is iedereen die ik ken veilig, maar schrikken is het wel :(
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Het erge vind ik dat aanslagen steeds vaker voor lijken te komen. Ook in landen waar eigenlijk weinig van dit soort zaken gebeuren.

Jenny, wat balen zeg dat het zulk weer was!

Ik ga vandaag dagje naar Amsterdam maar heb gelukkig voor wat musea gekozen... want zag dat het weer ook niet om over naar huis te schrijven is vanmiddag! Morgen komt er wat bezoek langs voor mijn verjaardag die komende week is.... moet nog even wat boodschapjes doen maar heb gelukkig al het eea in huis!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

@ rudi veel plezier
@ Laosfan en ziet alles er al weer wat zonniger uit?
@ Jenny balen van het weer
en @ menasil veel plezier in Amsterdam.

Ik ga straks naar de burgers zoo, we hebben nu een abonnement dus dan kan je lekker gewoon voor niet zo lang gaan. Als het hier niet warm is ga ik wel in de bush zitten.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Tikva: eigenlijk nog niet...

Bolletjeom: veel plezier!!! En neem wat muntjes mee als je wilt :)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Gisteren aangekomen in NL. Het is best raar {maar ook fijn} om na bijna een jaar weer terug te zijn. Zeker nu ik m'n leven daar heb. Heb een soort van omgekeerde heimwee geloof ik. :S

Wel balen dat het hier bijna 15 graden kouder is en ik de neiging heb om m'n winterjas tevoorschijn te halen.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Kims
Reisexpert

Bericht door Kims »

Bestellen jullie alsjeblieft wat zon en warmte...wij komen volgende week naar NL op bezoek en het klinkt veel te koud 8)7
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Het weer maakt Nederland dan in ieder geval een onvergetelijke ervaring :)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Nu schijnt de zon! Maar het is inderdaad niet veel soeps...

Yvonne: welkom terug! Ik herken het gevoel (heb het nog steeds).
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Duidelijk merkbaar dat iedereen op vakantie is :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Niet iedereen is op vakantie ;) maar het is wel een stuk rustiger de laatste tijd ;)

Ben zelf druk met mijn thesis proposal en vluchten etc regelen voor Australië.. druk maar wel leuk druk!

Vanavond ga ik eerst indoor skydiven in Roosendaal en daarna naar een gratis concert in Park van Eva de Roovere! Leuke dingen dus weer in vooruitzicht ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ben ook thuis; heb vakantie al gehad maar ben vooral bezig met achter de schermen schrijven voor ATG ;)

En natuurlijk mijn 5daagse werkweek haha.
Plaats reactie