nog 6 dagen over, waar zullen we heen?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
MickenRenee

nog 6 dagen over, waar zullen we heen?

Bericht door MickenRenee »

We zijn in Bangkok, Chiang Mai, Chiang Rai, Ayutthaya geweest. We wilden eerst naar Lopburi, doen we misschien nog een dagje,. Waarschijnlijk gaan we vandaag naar Kanchanaburi. Maar dan hebben we dus nog wat daagjes over. Ideeen over waar we nog even snel heen kunnen? (De 24e vertrekken we voor bijna 2 weken naar Vietnam, en daarna doen we nog 2 weken eilandjes hoppen.)

Groetjes!
Ralph
Reisexpert

Re: nog 6 dagen over, waar zullen we heen?

Bericht door Ralph »

Is Angkor Wat geen optie? Ben zelf nog niet in die regio geweest maar ik dit wel op veel lijstjes van mensen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik vond kanchanburi wel leuk en relaxt genoeg voor wat meer tijd hoor, je kunt dagtrips maken o.a. naar de watervallen. Als je toch al in die hoek zit zou je ook naar Sangkla Buri op de grens met myanmar kunnen gaan. Zelf niet geweest maar wel veel goede verhalen over gehoord.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

khao yai np als je in thailand wil blijven. Kachanaburi kan je idd ook best blijven plakken. Anders even naar ko samed voor een eilandje?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
MickenRenee

Bedankt voor snelle reacties! Uiteindelijk is t niet meer nodig.

We zijn net in Kanchanaburi aangekomen. Het is nu half 6, we hebben inmiddels een hotel. We blijven hier (in ieder geval) 4 nachten. (350 pp met ontbijt, airco, internet en een zwembad.) Best lekker, we blijven tot de 22e, dan doen we misschien een dagje Lopburi en de 23e moeten we in Bangkok slapen, want de 24e vertrekt t vliegtuig vroeg naar Vietnam.

Als jullie nog goede tourbureau's weten? Of is het beter om alles zelf te doen? Watervallen e.d.?
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik verbleef toen bij Jollyfrog en daar zat een bureautje bij waar ik goede ervaringen mee heb
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
MickenRenee

Ik zie er op zich best veel zitten, met wel ongeveer dezelfde prijzen. Het lijkt alleen allemaal zo duur!! We hebben een budget van 30 euro per dag. Aan slapen gaat al 7.5 op dus we hebben niet 25 over om trips te doen elke dag. Moeten ook nog eten.. Maar weet niet of we wel goedkoper uitkomen als we het allemaal zelf doen.
Plaats reactie