In welk land kan ik Salsa dansen?
In welk land kan ik Salsa dansen?
Hoi!
Afgelopen jaar ben ik naar Puerto Rico geweest, hier heb ik leren dansen (Salsa, Merengue, Bachatta) en sindsdien is dit een grote passie van mij geworden.
Een droom van mij is om naar een land in Zuid Amerika te gaan waar ik heerlijk kan dansen en meer te weten kan komen over de Zuid Amerikaanse cultuur. Daarom ben ik opzoek naar een land in Zuid-Amerika waar ik het beste Salsa kan dansen?
'T liefst vlieg ik er met ong. 1,5 maand naartoe. Ik ben daarom erg benieuwd naar tips en advies.
Dus mijn vraag aan jou:
Welk land kun je me aanraden waar ik Salsa kan dansen?
In welk land zit dit 't meest in de cultuur?
Ben erg benieuwd naar je antwoord, bedankt alvast voor 't mee denken!
Afgelopen jaar ben ik naar Puerto Rico geweest, hier heb ik leren dansen (Salsa, Merengue, Bachatta) en sindsdien is dit een grote passie van mij geworden.
Een droom van mij is om naar een land in Zuid Amerika te gaan waar ik heerlijk kan dansen en meer te weten kan komen over de Zuid Amerikaanse cultuur. Daarom ben ik opzoek naar een land in Zuid-Amerika waar ik het beste Salsa kan dansen?
'T liefst vlieg ik er met ong. 1,5 maand naartoe. Ik ben daarom erg benieuwd naar tips en advies.
Dus mijn vraag aan jou:
Welk land kun je me aanraden waar ik Salsa kan dansen?
In welk land zit dit 't meest in de cultuur?
Ben erg benieuwd naar je antwoord, bedankt alvast voor 't mee denken!
Re: In welk land kan ik Salsa dansen?
Ik dans zelf geen salsa, maar een goede vriendin van me is helemaal gek van zumba en salsa. Ze is van plan om in oktober samen met haar instrukteur op salsavakantie te gaan op Cuba. Ze had het over de volgende site: http://salsaferie.com/ Misschien heb je er iets aan 

Zelf zou ik wellicht naar Mexico / Guatamala (xela / antigua) gaan. Het is wel midden amerika.
Over die cubaanse: varadero is echt een amerikaans vakantiepark (bij wijze van spreken).
Over die cubaanse: varadero is echt een amerikaans vakantiepark (bij wijze van spreken).
- bolletjeom
- Reisexpert
in Cuba kan je je salsa hart ophalen. Het is ook een erg boeiend, mooi en leuk land. Als je Varadere buiten beschouwing laat.
Zuid-amerika....zeg ik iets heel geks al ik het meest voor de hand liggende land noem...: Argentinië ??
Zuid-amerika....zeg ik iets heel geks al ik het meest voor de hand liggende land noem...: Argentinië ??
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Zag net onder aan deze page:
salsa-gaan-dansen-cuba-t9664.html
Misschien een Pb'tje naar Hilde voor wat meer info?
salsa-gaan-dansen-cuba-t9664.html
Misschien een Pb'tje naar Hilde voor wat meer info?

-
Ik zou zeker en vast naar Havana, Cuba gaan.
Als je er meer over wil weten, laat het me dan maar weten.
Ik ben alleen geweest en heb een super salsa reis gehad.
Hilde
Als je er meer over wil weten, laat het me dan maar weten.
Ik ben alleen geweest en heb een super salsa reis gehad.
Hilde
Op Curacao wordt ook erg veel salsa gedanst,
groetjes Madelon
groetjes Madelon