Het Australië kletstopic

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Moreno
Vakantieganger

Re: Het Australië kletstopic

Bericht door Moreno »

Ik heb vandaag betalingssom gekregen van Australian Backpackers. Ik schrok echt van de vliegbelasting, was bijna 600 euro echt bizar.
Btw mijn vlucht vertrekt 6 september, nog 8 weekjes wachten :)
jdeheij
Reiziger
Contacteer:

Bericht door jdeheij »

Weet je dat zeker? 600 euro vliegtuigbelasting is wel extreem veel.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Het ticket dat ik heb gevonden is 500 taks, heb een ticket voor 950 euro retour incl wijzigings mogelijkheden gevonden met China Airlines.. daarnaast ook nog de mogelijkheid met qantas voor 1077 euro alleen als ik die wil moet ik meteen boeken en heb nog geen exacte data..

zit dus nog even te twijfelen maar wss ga ik voor die van China Airlines..
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

Hallo! Ik heb een baantje gevonden bij het FunkHouse hostel in Kings Cross, dus als er nog mensen een gezellige plek zoeken, komt zeker langs! (ook leuk om gewoon even dag te komen zeggen, het schijnt dat er de laatste tijd veel te weinig Hollanders naar deze wijk komen!)

Mocht je dus in de buurt zijn, vanaf volgende week kan ik je in levende lijve de geheime plekken van de stad vertellen :)

*O*

Groetjes van Nienke
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Nienke, wat fijn dat je een baan hebt gevonden! Wat houdt de job precies in? Veel plezier, ik hoop dat er veel Nederlanders op bezoek komen ^O^
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Receptiewerk, tourdesk en ik ga ook de online-dingen op mij nemen. kan niet wachten om te starten! Wordt ergens volgende week....
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Wat leuk dat je een baan hebt gevonden! Have fun!

hebben hostels in sydney ook allemaal book exchanges, want aangezien ik ga huren en geen zin heb telkens leesboeken te kopen leek het mij wel handig gewoon hostel in te lopen en boeken om te ruilen ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Globeskater schreef:Wat leuk dat je een baan hebt gevonden! Have fun!

hebben hostels in sydney ook allemaal book exchanges, want aangezien ik ga huren en geen zin heb telkens leesboeken te kopen leek het mij wel handig gewoon hostel in te lopen en boeken om te ruilen ;)
al gekeken of er via bookcrossing geen 'plankje' is oftewel officiele bookcrossing zone? Ik kwam deze in Polen en Nottingham tegen!
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

menasil schreef:
Globeskater schreef:Wat leuk dat je een baan hebt gevonden! Have fun!

al gekeken of er via bookcrossing geen 'plankje' is oftewel officiele bookcrossing zone? Ik kwam deze in Polen en Nottingham tegen!
vaak hebben ze in hostels leukere boeken liggen dan in de bookcrossing zones..iig dat is tot nog toe mijn ervaring ;)
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Leuk baantje Nienke! Vanaf 24 dec zit ik in Sydney dus misschien kom ik wel even langs. :D
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Niet alle hostels hebben een boeken-ruilservice Wendy, maar ik ben er in de afgelopen jaren wel een aantal tegen gekomen. Je kunt altijd met andere reizigers ruilen en anders naar een tweedehands boekwinkel gaan, daar zitten er hier veel van en die doen vaak ook aan ruilen.
Alexxia

Bericht door Alexxia »

Begin september vertrek ik ook naar Australië! nog iets meer dan 6 weken hard werken en dan kan het avontuur beginnen *O*
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Erg spannend Alexxia. Heel veel plezier! Het zal een supertijd worden, dat weet ik zeker!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Alexxia, wat spannendddd!!! Hoelang ga je naar Oz? Ik sluit me helemaal aan bij Nienke, je gaat een fantastische tijd tegemoet. Be prepared, je gaat tot over je oren verliefd worden op het land *)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Kars
Wereldreiziger

Bericht door Kars »

Nienke Krook schreef:Hallo! Ik heb een baantje gevonden bij het FunkHouse hostel in Kings Cross, dus als er nog mensen een gezellige plek zoeken, komt zeker langs! (ook leuk om gewoon even dag te komen zeggen, het schijnt dat er de laatste tijd veel te weinig Hollanders naar deze wijk komen!)

Mocht je dus in de buurt zijn, vanaf volgende week kan ik je in levende lijve de geheime plekken van de stad vertellen :)

*O*

Groetjes van Nienke
loool, ik heb een week geleden geboekt bij funkhouse, ook erg toevallig :P Arriveer daar 22 augustus.^^
Plaats reactie