vrijwilligers werk met dieren waar ook te wereld
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
vrijwilligers werk met dieren waar ook te wereld
hey mensen,
ik zoek voor een paar vrienden van mij een leuk vrijwilligers project met dieren.
waar ter wereld maakt niks uit. de enigste eis die zij stellen is dat ze niet betalen voor het project.
optie fulltime of partime is oke.
ik zoek voor een paar vrienden van mij een leuk vrijwilligers project met dieren.
waar ter wereld maakt niks uit. de enigste eis die zij stellen is dat ze niet betalen voor het project.
optie fulltime of partime is oke.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
Re: vrijwilligers werk met dieren waar ook te wereld
Veel asiels in Nederland bieden gratis projecten aan met dieren. Soms hokken schoonmaken, maar ook lekker wandelen enzo.
Veel projecten in het buitenland zijn afhankelijk van vrijwilligers om de verblijven en het voedsel van dieren te financieren. Dat kost nu eenmaal een hoop geld, en de giften van stichtingen zijn daarom meestal niet toereikend. Zolang de bedragen die aan vrijwilligers worden gevraagd niet heel hoog zijn, is daar ook niets mis mee vind ik - als er geen geld is voor voer is er ook geen vrijwilligers nodig om het beest te voeren
www.siw.nl heeft altijd wel verschillende projecten met dieren in het buitenland die niet al te duur zijn.
Veel projecten in het buitenland zijn afhankelijk van vrijwilligers om de verblijven en het voedsel van dieren te financieren. Dat kost nu eenmaal een hoop geld, en de giften van stichtingen zijn daarom meestal niet toereikend. Zolang de bedragen die aan vrijwilligers worden gevraagd niet heel hoog zijn, is daar ook niets mis mee vind ik - als er geen geld is voor voer is er ook geen vrijwilligers nodig om het beest te voeren

www.siw.nl heeft altijd wel verschillende projecten met dieren in het buitenland die niet al te duur zijn.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Hoi Ron. Het is inderdaad wel waar dat veel projecten in het buitenland geld kosten omdat je niet wil dat de lokale bevolking voor jouw levensonderhoud opdraait. Ook het geld voor het project moet natuurlijk naar de dieren gaan. Ik ben zelf met Projects Abroad meegegaan, die hebben verschillende vrijwilligersprojecten met dieren. Het kost wel geld maar ik heb een hele leuke tijd gehad en ik vond de organisatie heel fijn. Dus je zou eens op hun website kunnen kijken. Succes!
Laatst gewijzigd door Erik op 12 jul 2011 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd
Reden: Link verwijderd
-
- Contacteer:
Hoi Ron, ik ben zelf net terug van Zimbabwe en regel daar stageplaatsen en vrijwilligerswerk.
Mocht je meer informatie willen, neem dan gerust contact met mij op!
daisygrodzki@gmail.com
Mocht je meer informatie willen, neem dan gerust contact met mij op!
daisygrodzki@gmail.com