Vliegticket terug naar Nederland
-
Vliegticket terug naar Nederland
Beste reisverslaafden,
Ik ben van plan om begin september met een enkeltje naar Bangkok te vliegen (moet het ticket nog wel regelen). Daar wil ik een aantal maanden rondtrekken door Thailand, Laos, Cambodja (misschien Vietnam) en als ik het redt ook nog Maleisië en Indonesië (kijken of het lukt in 6 maanden). Mijn vraag is nou van waaruit je het beste weer terug kunt vliegen naar Nederland en wat ongeveer de prijzen daarvoor zijn. En is het makkelijk om weer een goedkoop ticket naar Amsterdam (of Brussel/Düsseldorf (maakt niet heel veel uit)) te vinden? Iemand misschien tips of ervaringen?
Groeten Bart
Ik ben van plan om begin september met een enkeltje naar Bangkok te vliegen (moet het ticket nog wel regelen). Daar wil ik een aantal maanden rondtrekken door Thailand, Laos, Cambodja (misschien Vietnam) en als ik het redt ook nog Maleisië en Indonesië (kijken of het lukt in 6 maanden). Mijn vraag is nou van waaruit je het beste weer terug kunt vliegen naar Nederland en wat ongeveer de prijzen daarvoor zijn. En is het makkelijk om weer een goedkoop ticket naar Amsterdam (of Brussel/Düsseldorf (maakt niet heel veel uit)) te vinden? Iemand misschien tips of ervaringen?
Groeten Bart
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Vliegticket terug naar Nederland
Hallo,
Ja met Airasia kun je vaak goeie deals vinden dat is van Kuala Lumpur (maleisie) naar Londen of Parijs. Verder is het altijd redelijk duur om terug te vliegen is mijn ervaring.
Ja met Airasia kun je vaak goeie deals vinden dat is van Kuala Lumpur (maleisie) naar Londen of Parijs. Verder is het altijd redelijk duur om terug te vliegen is mijn ervaring.
-
Oké, dus ben je dan over het algemeen duurder uit als je een enkeltje in Nederland koopt en vanuit Azië weer een enkeltje terug, dan wanneer je gewoon een retourtje in Nederland koopt? Bedankt voor je reactie! 

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Air Berlin heeft vaak wel redelijk geprijsde enkels vanaf Phuket of Bangkok naar Dusseldorf. Maar bijna altijd wel een stuk duurder dan Air Asia
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Ik vind de prijzen van Air Asia en Air Berlin vaak tegenvallen. Ze hebben weliswaar een aantal goedkope vluchten, maar die zijn vrij snel uitverkocht. De prijzen worden dan duurder, en zijn nauwelijks goedkoper meer dan andere maatschappijen.
Je bent daarom waarschijnlijk het goedkoopste uit wanneer je je terugvlucht vantevoren al boekt.
Houd er bovendien rekening mee dat een aantal van de landen die je wilt zien een ticket het land uit eisen.
Je bent daarom waarschijnlijk het goedkoopste uit wanneer je je terugvlucht vantevoren al boekt.
Houd er bovendien rekening mee dat een aantal van de landen die je wilt zien een ticket het land uit eisen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Air Berlin en Air Asia X zijn eigenlijk de enige maatschappijen die enkeltjes voor fatsoenlijke prijzen bieden. Bij alle andere maatschappijen kost een enkeltje vaak hetzelfde als een retourtje, soms nog meer zelfs.
-
Ik heb voor de vliegtickets (heen en terug) 800 euro uitgetrokken. Ik hoop dat ik het hiermee ga redden. Denk het wel want een enkeltje zou toch wel moeten lukken voor rond de 400 euro?
- Kims
- Reisexpert
Hoi,
Wij hebben net een enkeltje geboekt met Malaysia Airlines van Kuala Lumpur naar Amsterdam voor rond de 350 eurie voor begin augustus...niet slecht dacht ik zo. Kijk even op hun site, daar kun je per dag de prijzen bekijken en zo koopjes vinden.
We hadden ook gekeken bij Air Asia. Door het gedoe en de kosten om van Parijs of Londen weer naar NL te komen, betekende het dat het duurder was dan andere vluchten en een stuk langer zou duren. En ik weet niet of de lange afstands Air Asia vluchten net zo oncomfortabel zijn als de korte vluchtjes, maar als dat zo is dan zit ik liever niet 14 uur met mijn tenen in mijn oren en benen in mijn nek
Succes
Wij hebben net een enkeltje geboekt met Malaysia Airlines van Kuala Lumpur naar Amsterdam voor rond de 350 eurie voor begin augustus...niet slecht dacht ik zo. Kijk even op hun site, daar kun je per dag de prijzen bekijken en zo koopjes vinden.
We hadden ook gekeken bij Air Asia. Door het gedoe en de kosten om van Parijs of Londen weer naar NL te komen, betekende het dat het duurder was dan andere vluchten en een stuk langer zou duren. En ik weet niet of de lange afstands Air Asia vluchten net zo oncomfortabel zijn als de korte vluchtjes, maar als dat zo is dan zit ik liever niet 14 uur met mijn tenen in mijn oren en benen in mijn nek

Succes
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
-
Bedankt voor de tip! 

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ik heb 2 vluchten lang gedaan van Australie naar Kuala Lumpur en terug. Ik kocht daarbij altijd extra beenruimte en dan waren het echt prima vluchten.
Ik heb 2 vluchten lang gedaan van Australie naar Kuala Lumpur en terug. Ik kocht daarbij altijd extra beenruimte en dan waren het echt prima vluchten.
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
He, dat is een nieuwe mogelijkheid, Malaysia was in het verleden ook altijd duurder voor enkeltjes.Kims schreef:Wij hebben net een enkeltje geboekt met Malaysia Airlines van Kuala Lumpur naar Amsterdam voor rond de 350 eurie voor begin augustus...niet slecht dacht ik zo. Kijk even op hun site, daar kun je per dag de prijzen bekijken en zo koopjes vinden.
Erg mooie prijs heb je.
Goedkoopst is om te vliegen met Airasia, wij hebben een retourtje Londen - Kuala Lumpur (de goedkoopste vliegoptie) voor 550 euro.
Met Easyjet ben je zo in Londen en Airasia is nu aan het uitbreiden richting Brussel en vliegt ook al op Parijs.
Met Easyjet ben je zo in Londen en Airasia is nu aan het uitbreiden richting Brussel en vliegt ook al op Parijs.