waar zijn de tvprogramma's?
Re: waar zijn de tvprogramma's?
Ik heb al enkele keren genoten van het programma op (als ik me niet vergis) de VPRO van de Vlaming die door het Midden Oosten reist. Ik ben zijn naam kwijt en het zal ongetwijfeld ook op VRT o.i.d. geweest zijn.
Het gaat over de landen maar voor een groot deel ook over de politiek. Erg interessant en het heeft zeker ook erg veel met reizen te maken.
Iemand die weet wat het is?
Het gaat over de landen maar voor een groot deel ook over de politiek. Erg interessant en het heeft zeker ook erg veel met reizen te maken.
Iemand die weet wat het is?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Is die persoon toevallig Rudi Vranckx?
Neen, dat is 'm niet. Hij is jonger.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- bolletjeom
- Reisexpert
ik zit nu op de canvas. natures great events. Gaat over de kalahari en okavanga.Het heet: the great flood.
over 12 dagen zit ik daar
over 12 dagen zit ik daar

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Leuk om te zien dan inderdaad
En de man die ik bedoelde was: Jan Leyers.
Het programma: De weg naar Mekka.

En de man die ik bedoelde was: Jan Leyers.
Het programma: De weg naar Mekka.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Misschien inhoudelijk wat achterhaald, maar wel komisch om te zien: Best24 zend momenteel een hoop oude reisprogramma's uit, uit de jaren '80 en vroege jaren '90. Wat naast de idiote kapsels en mode en de nog jonge Frits Bom misschien nog wel het meest opvalt: geen "kijk op onze website voor meer informatie"...
Wel leuk om te zien dan inderdaad. Een paar mooie reisprogramma's zou fijn zijn...
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Las trouwens op Nu.nl dat Floortje Dessing voor 3 op Reis naar Noord-Korea is geweest. Aangezien daar maar zelden cameraploegen worden toegelaten en de meesten dat met een heel andere (lees: negatieve) instelling doen dan zij ben ik zeer benieuwd wat ze er van heeft weten te maken.
- bolletjeom
- Reisexpert
oeh, dat is een aflevering die ik zeker wil zien!
laat je het weten als je weet wanneer ie langs komt? Als ik het hoor zal ik het hier ook posten
laat je het weten als je weet wanneer ie langs komt? Als ik het hoor zal ik het hier ook posten
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik lees zojuist dat ze het op 11 september uitzenden.bolletjeom schreef:oeh, dat is een aflevering die ik zeker wil zien!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik ben nu (ik denk herhalingen) van amstelveen naar afrika aan het kijken over een nederlands gezin dat daar een safari lodge opzet! Ik kijk de afleveringen via internet aangezien ze op maandagmiddag worden uitgezonden..
Die aflevering met floortje dessing wil ik ook zeker zien!
Die aflevering met floortje dessing wil ik ook zeker zien!
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Niet dus, andere keer blijkbaarWizardOfOss schreef:Ik lees zojuist dat ze het op 11 september uitzenden.bolletjeom schreef:oeh, dat is een aflevering die ik zeker wil zien!

ze hebben het net wel genoemd....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Zag inderdaad een stukje Arirang Mass Games langskomen, als het even meezit ga ik die volgend jaar eindelijk ook bezoeken. Maar veel meer dan een lekkermakertje was dit uiteraard niet. Maar ja, het bericht dat ze vandaag het echte item over Noord-Korea zouden uitzenden kwam van Nu.nl. Dan kan je er haast bij voorbaat van uitgaan dat de informatie niet klopt...
Ik ben wel blij dat Floortje zelf daarheen is geweest, en niet een van die andere figuren. Ik erger me iedere keer weer kapot aan die popie-jopie BNN-clowns. Of begin ik nu een ouwe zeurpiet te worden?
Ik ben wel blij dat Floortje zelf daarheen is geweest, en niet een van die andere figuren. Ik erger me iedere keer weer kapot aan die popie-jopie BNN-clowns. Of begin ik nu een ouwe zeurpiet te worden?
- bolletjeom
- Reisexpert
ik denk dat je oud aan het worden bent.
Ik had vorige week al door dat het er hoogst waarschijnlijk niet in zat deze week. Heb de uitzending dus gemist gister. Ben wel benieuwd wanneer dan wel. Dus hou me op de hoogte!!
Ik had vorige week al door dat het er hoogst waarschijnlijk niet in zat deze week. Heb de uitzending dus gemist gister. Ben wel benieuwd wanneer dan wel. Dus hou me op de hoogte!!