hotel phnom penh

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
berteline

hotel phnom penh

Bericht door berteline »

Hallo,
we zoeken een leuk hotel/hostel om een paar dagen in Phnom Penh te verblijven. Hebben jullie enige suggesties? Is Riverfront een goede keuze, of zijn er betere plaatsen?
Thnx!!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: hotel phnom penh

Bericht door Tikva »

Lastig vraag, het afgelopen jaar is er veel veranderd in Phnom Penh, dus je moet echt een heel recente reisgids hebben of recente tips om echt een goede aanrader te krijgen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
berteline

Bericht door berteline »

Oké! Bedankt voor de info..
tessje6

Bericht door tessje6 »

Ik ben vanmorgen vertrokken vanuit Phnom Penh. Zover ik gemerkt/gezien heb is het recente backpackers-gedeelte nu inderdaad bij de riverside. Hier zijn de meeste hotels/hostels, restaurants en is het meeste bedrijvigheid. Wij hebben zelf vier nachten geslapen in het Dara Reang Sey hotel op straat 118. Een paar honderd meter verwijderd van de riverside en de loopafstand naar het grand palace was ook goed te doen. Wij deden er denk ik tien minuutjes over, was voor ons geen probleem. De Wat Phnom is nog dichterbij.

Wij hebben 18 dollar voor een twin-room met airco betaald, exlusief ontbijt. Het restaurant wat ontbijt serveert wat bij het hotel aan zit is opzich prima, niet geweldig. Wij hebben steeds ergens anders ontbeten. Je krijgt elke dag twee gratis flesjes water, wat ook wel een pré is vind ik.

Al met al een prima hotel, aardige mensen, schone kamers, midden in het centrum: ik heb er van genoten! Hoop dat ik je een beetje geholpen heb :)
jan farang
Reiziger

Bericht door jan farang »

Keus genoeg daar, gewoon even rondzien.
Maar pas op als het donker is, blijf dan wat in de buurt van de toeristische boel
Ik zag een knaap op een motor Cambodjaan zwaaide wat toerist zwaait terug, en boem dreun met een ijzeren paal, werd gelijk beroofd :{

Tja iedereen denkt maar leuk toeristisch, maar de oorlog is nog maar kort geleden, toen gingen er 2 miljoen aan, en het is nu even wachten tot de nieuwe pol pot weer opstaat.
Cambodja is een corrupte bende en ze geven geen reet om elkaar
Klinkt grof, maar praat uit ervaring kom er al jaren......
Plaats reactie