Mobiel en SMS'en bellen IN Amerika

Stel hier je vragen over Canada, de Verenigde Staten en Mexico.
Plaats reactie
Jagt

Mobiel en SMS'en bellen IN Amerika

Bericht door Jagt »

Wat is de voordeligste manier, wanner twee mensen die in de VS op vakantie zijn en beiden een mobiel met een Trial-band hebben met elkaar te bellen en/of te Smsén. Ik heb wel eens gehoord, dat dat ook heel goed gaat met een Aldi-prepaidcard. Of zijn er betere alternatieven
Susannedebruin
Vakantieganger
Contacteer:

Re: Mobiel en SMS'en bellen IN Amerika

Bericht door Susannedebruin »

Hi Jagt,

Prepaid kan je inderdaad overal in Amerika wel kopen, houdt er alleen rekening mee dat je in Amerika ook moet betalen voor inkomende gesprekken, dus naar elkaar bellen is dan niet erg goedkoop. Je kunt beter een abonnement aanschaffen, in Amerika betaal je namelijk een vast bedrag en kan je dit elke maand gewoon opzeggen. Je zit nergens aan vast, als je niet betaald wordt dit gewoon afgesloten, je betaald dan rond de 50 dollar voor een maand. Dit is wel het goedkoopste, soms is smsen naar elkaar altijd gratis en inbrepen.

Skype is natuurlijk ook een ideaal alternatief! Je kunt dan onbeperkt naar vast en mobiel bellen in het buitenland als je een nummer aanschaft.

Ik hoop dat ik een beetje heb geholpen! Fijne Reis,
Groetjes, Susanne,
www.Abroad-Internships.com , Ervaringen en stages in het buitenland,
timmieboyvr
Wereldreiziger

Re: Mobiel en SMS'en bellen IN Amerika

Bericht door timmieboyvr »

In Amerika koop je voor 50$ een prepaid maandabbonnement bij T-Mobile. Onbeperkt sms/bellen en internet in de USA. Zonder internet is het iets goedkoper en + internationaal bellen (hier zijn wel een paar beperkingen aan) betaal je 60$. Elke extra maand waardeer je eenvoudig op via het internet met je creditcard of in de T-Mobile store.
Liever één backpack op je rug, dan twee op je zolder!
Plaats reactie