Goedkope tickets en visa Sri Lanka

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
Nico en Joke

Goedkope tickets en visa Sri Lanka

Bericht door Nico en Joke »

hoi Erik,

Het is me eerlijk gezegd zelf ook een beetje ontschoten maar het is in ieder geval de bedoelingdat we volgend jaar met 5 personen (jongste is dan 15) een reis gaan maken naar eerst Sri Lanka en daarvandaan een retourtje boeken naar India.
Nou is mijn vraag wat dat ongeveer zal kosten en of het mogelijk is vanuit Sri Lanka de visums voor India te regelen. Of dat het beter en goedkoper is dat hiervandaan allemaal te regelen.
Ik hoop dat je me een antwoord kunt geven.

groetjes Nico
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Goedkope tickets en visa Sri Lanka

Bericht door Tikva »

De visum regels voor India zijn het afgelopen jaar al een paar keer veranderd. Het is dus heel lastig om nu tips te geven over een visum dat je volgend jaar nodig hebt.

Meestal is een visum regelen in een van de buurlanden net zo makkelijk en goedkoper dan in Nederland, maar je moet er dan wel de tijd voor hebben.

De boot tussen India en Sri Lanka gaat sinds kort weer dus wellicht is dat nog een alternatief voor vliegen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Janneke
Reisexpert

Visa India aanvragen in Sri Lanka

Bericht door Janneke »

Hoi,

Heeft er iemand onlangs nog geprobeerd een visum voor India te regelen in Sri Lanka? We hebben tijd genoeg dus dat is het probleem niet. Door alle slechte verhalen over het aanvragen van een visum in Nederland én omdat we nog niet exact weten wanneer we van Sri Lanka naar India willen gaan lijkt dit ons een betere optie. Weet iemand ook of het dan mogelijk is om een multiple entry visum voor India te krijgen in Sri Lanka? We vertrekken begin september. Tikva heb je zelf toevallig ook die boot genomen?

Is het de moeite om een visum aan te vragen voor Sri Lanka zodat we langer dan 30 dagen kunnen blijven?

Bedankt alvast!

Janneke
Plaats reactie