Praag, wraclow, tallinn of toch??
Re: Praag, wraclow, tallinn of toch??
Nou dat ik goed om te horen, ik vlieg maandag naar Wroclaw
Ben benieuwd!

.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Uit de plaatsen Praag, Belgrado,Wraclow, Stockholm, Smaland of Tallinn zou ik voor Tallinn gaan en Stockholm zeker afraden. Stockholm is alleen mooi als je van architectuur houdt en het is er dodelijk saai.
Tallinn lijkt niet op Vilnius of Riga. Riga bestaat alleen maar om toeristen geld uit de zak te kloppen en Vilnius is nog niet aangekomen in de 20e eeuw. Tallinn is een heel oude en prachtige binnenstad met daarom heen een supermoderne stad. De stad is zelfs zo modern dat ze zelf (voor wat het waard is) een gay-scene hebben. In de oude binnenstad kun je restaurants vinden uit het hele Oostblok. Het hele jaar door zijn er ook publiekelijk toegankelijke concerten en legio andere culturele festiviteiten.
Tallinn lijkt niet op Vilnius of Riga. Riga bestaat alleen maar om toeristen geld uit de zak te kloppen en Vilnius is nog niet aangekomen in de 20e eeuw. Tallinn is een heel oude en prachtige binnenstad met daarom heen een supermoderne stad. De stad is zelfs zo modern dat ze zelf (voor wat het waard is) een gay-scene hebben. In de oude binnenstad kun je restaurants vinden uit het hele Oostblok. Het hele jaar door zijn er ook publiekelijk toegankelijke concerten en legio andere culturele festiviteiten.
Wat ga je nog meer bezoeken? Mag ook in een apart topic (je had een Polen topic toch?) anders vervuil ik ditKuess schreef:Nou dat ik goed om te horen, ik vlieg maandag naar WroclawBen benieuwd!

De tour die ik heb gedaan was echt geweldig! Het ging door Dolny Slask (Lower Silesia). Dezelfde tourorganisatie organiseert ook sightseeingtours in Wroclaw zelf. Ze zijn er goed. Ze heeten WroclawSightseeingtours: http://www.wroclawsightseeingtours.com/tour/
Ik heb hen gemaild met de vraag of ze tours hadden die doorgingen en voorkeuren doorgegeven en ze zouden bellen als er meer interesse was. Ik had nl interesse in tours buiten Wroclaw. Ze zijn wel duurder dan de standaard tourorganisator maar je krijgt er wel wat voor terug (minibus bijv. dus geen grote tourbus).
Overigens; het station ligt totaal open en is een grote bende..
Dit is een plattegrond: http://www.upl.co/uploads/ScreenHunter60.png
Als je kaartjes wil kopen, moet je dus omlopen richting kasa biletowe