wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Jenny
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Jenny »

menasil schreef:Hoe werkt dat dan Jenny? Stel dat ze je willen controleren en je hebt geen ID of Paspoort bij je?
Gelukkig geen probleem gehad met het reizen zonder ID. M'n paspoort kan ik in principe ophalen, maar alleen tussen 3-4 uur. En dan kan ik nu eenmaal niet altijd...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Israel is ook geboekt en zal eind september worden voor een weekje :) Handig als je op vakantie ben, dat je moeder de vakanties verder boekt haha :D
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Frankrijk, Bergerac maandag. *O*
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

klinkt beide goed dames!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Gisteravond besloten om vandaag naar Amiens en Le Havre te gaan :D even lekker paar daagjes er tussenuit!
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Na een geweldig weekend in Frankrijk ga ik komend weekend naar Orfest en daar weer een nachtje kamperen!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Globeskater: je doet je naam eer aan :) Leuk hoor. Veel plezier!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik kon het niet laten :D
Ik heb gisteren een vlucht geboekt naar Krakow met overstap in Warsaw voor in december! Planning is naar Krakow en Zakopane te gaan. Ik ga 5 dagen :)
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Je bent echt polen verslaafd he :Y , veel plezier.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

:@ Zoiets ;) Al combineer ik het nu met een schaatswedstrijd (tenzij ze hem gaan verplaatsen, dan ga ik huilen). LOT heeft nu een mooie aanbieding voor 92 euro retour naar Warsaw. Maar omdat ik naar Zakopane 'moet', heb ik besloten toch maar door te vliegen naar Krakow. Is iets makkelijker :) Het was dat er nog maar 2 stoelen voor goedkoop tarief beschikbaar waren, anders had ik nog even gewacht...
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Polen is dan ook een mooi land!

Ik heb een paar weken terug toevallig nog een goede 150 stoelen samen met een oom, een Poolse dame en nog iemand in Den Bosch in het oude Jeroen Bosch Ziekenhuis opgehaald (ging meteen op transport naar Polen). Komt daar goed terecht bij wat instellingen die de hulp heel goed kunnen gebruiken.

Ik zou graag ook weer eens terug gaan naar Polen. Als ik ga, zal ik wel met de auto gaan denk ik. Maar vliegen is erg goedkoop zie ik wel.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

De wegen worden op dit moment vernieuwd. Ik heb in Wroclaw op een mooie nieuwe 80 km/u weg gereden. In heel het land zijn ze bezig met opknappen. Alleen opvallend... het is vooral rondom de speelsteden van het EK 2012 ;)

De Poolse regering wil overigens snelheid op bepaalde wegen ophogen naar 150 km p/u :? :{ Gelukkig hebben ze daar vanaf gezien ;)

Vliegen is inderdaad goedkoop. Je hebt ook Wizzair mogelijkheden. Maar LOT is echt vaak aan het stunten. Begin dit jaar was het nog 130 euro. Nu 92 euro. Ik heb nog nooit met LOT gevlogen dus ben benieuwd.... ik verwacht er maar niet veel van.
Janneke
Reisexpert

Bericht door Janneke »

Ja er zijn weer nieuwe plannen!

Eerst as vrijdag een lang weekend naar Stockholm. En dan vanaf september Sri Lanka, India, Nepal. ^O^ In ieder geval tot en met december. Daarna hopen we via VSO, www.vso.nl, voor langere tijd te gaan werken in Afrika of Azië. Maar per wanneer en welk land het wordt is nog onzeker.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

menasil schreef:De wegen worden op dit moment vernieuwd. Ik heb in Wroclaw op een mooie nieuwe 80 km/u weg gereden. In heel het land zijn ze bezig met opknappen. Alleen opvallend... het is vooral rondom de speelsteden van het EK 2012 ;)

De Poolse regering wil overigens snelheid op bepaalde wegen ophogen naar 150 km p/u :? :{ Gelukkig hebben ze daar vanaf gezien ;)

Vliegen is inderdaad goedkoop. Je hebt ook Wizzair mogelijkheden. Maar LOT is echt vaak aan het stunten. Begin dit jaar was het nog 130 euro. Nu 92 euro. Ik heb nog nooit met LOT gevlogen dus ben benieuwd.... ik verwacht er maar niet veel van.
Toen we er begin/ midden jaren '90 waren, waren de wegen wat minder goed. Ook voorbij Berlijn was het niet al te goed. Maar dat is nu allemaal anders aan het worden hoorde ik en lees ik nu weer. Dat is fijn. Vooral voor de mensen daar en de verkeersveiligheid...

Ik ga er nog eens heen maar ik ga dan toch met de auto denk ik.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

net besloten op zoek te gaan naar een leuk ticket manchester voor het najaar.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie