Komkommertijd

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Komkommertijd

Bericht door Erik »

Het is duidelijk te merken dat de eerste vakantie golf naar het buitenland is vertrokken. Nog meer mensen die de hele zomer in Nederland (moeten) blijven?
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: Komkommertijd

Bericht door WizardOfOss »

Jep, hier nog zo een. Heb tenminste nog geen plannen, en alles meer dan een lang weekend zou sowieso op het werk problemen opleveren. Ik wil eigenlijk wel in september nog even weg, maar ben er nog niet uit of dat dan een langere trip zal gaan worden, of even een weekje ertussenuit en dan tegen het eind van het jaar nog een keer. Nog 17 dagen te besteden...
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

In de meeste gevallen wel lekker rustig al merk ik nu de laatste paar dagen dat het wel erg rustig is. Gelukkig hebben de meeste mensen waar ik nu contact mee heb al vakantie gehad of gaan ze pas over twee weken (wanneer de eerste misschien ook al weer terug komen).
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik zou dolgraag buiten de zomer op vakantie willen. Als het rustiger is op het werk (minder mensen) gaat alles veel sneller en soepeler, en het weer is gemiddeld beter dan buiten de zomermaanden. Ook lijkt iedereen vrolijker, en worden er in de weekends veel leuke dingen georganiseerd.

Helaas heb ik alleen de komende weken vrij... En dus ga ik op vakantie - in het drukke en dure seizoen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Kims
Reisexpert

Bericht door Kims »

Komkommertijd in NL, mooi!
Wij komen in augustus in Nederland vakantie vieren... :? ...of tenminste iedereen bezoeken :)
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Cool! Hoe lang blijf je in Nederland? En mogen we ook mee terug naar Australië?
Kims
Reisexpert

Bericht door Kims »

Ha ha, ja tuurlijk!! 8-)

We komen voor een maandje en dan waarschijnlijk met de trein terug naar Z-O Azie via Rusland en Mongolie en weer terug naar Down Under uiteindelijk!

^O^
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Hier nog 1 die voorlopig nog in Nederland blijft. Moet nog 3 maanden vol aan de bak op mn werk helaas, tot 25 september (zoiets)!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Gelukkig wordt het weer mooi weer :) Tegen de tijd dat het weer winter wordt in Nederland dan hebben wij vakantie!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Helaas hier alleen maar knetterhard werken omdat collega met vakantie is. Toch ben ik blij dat ik zelf gewoon lekker buiten de zomer om op lange vakantie kan. In de weekenden is er nou zoveel leuks te doen en het is eindelijk eens wat beter weer in Nederland. In augustus nog wel een lang weekend weg dat is dan ook wel weer lekker.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Das waar, ik heb dit jaar een heeeele lange zomer! Das ook wel lekker. :D
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik ga ook niet echt weg.. zie wel beetje tegen de eerste weken van augustus op omdat dan mijn vriend plus de meeste van mijn vrienden weg zijn..vriend heeft laatste 2 weken van augustus wel tijd om nog met mij weg te gaan, maar ligt er voor mij echt aan hoe hard ik opschiet met de studie en dat het heeeeeeeel goedkoop moet zijn want heb mijn geld hard nodig voor Australië.. dus eigenlijk zijn die weken dat de meeste mensen weg zijn ook wel lekker om gewoon heel hard te studeren...
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Er is veel kans dat ik ook hier zal blijven. Al zit ik te denken om (als het allemaal lukt en kan) in september of oktober naar Oost-Europa of de Balkan te rijden.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ben weg maar ik kom even terug omdat ik op m'n vliegtuig moet wachten en niks beters te doen heb. Helaas is mijn wachttijd te kort om te slapen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

De rest van de zomer blijf ik wel in NEderland!

Maar goed ik heb dan ook mijn zomervakantie vroeger opgenomen dan de gemiddelde Nederlander ;) En die eindigt zondag, snif. Zaterdag staat het vliegtuig op mij te wachten..
Plaats reactie