Kan maar 2 weken vrij krijgen, waar naar toe?
Kan maar 2 weken vrij krijgen, waar naar toe?
hoi
Ik kan van mijn werk maar maximaal 2 weken vrij achter elkaar opnemen. Ik wil graag een mooie (verre) reis maken, maar vraag mij af welke landen allemaal afvallen als ik slechts 2x 5 werkdagen vrij heb!ik twijfel of ik naar azie of midden/zuid amerika zal gaan of juist naar zuid afrika...
wat zijn jullie tips?
Ik kan van mijn werk maar maximaal 2 weken vrij achter elkaar opnemen. Ik wil graag een mooie (verre) reis maken, maar vraag mij af welke landen allemaal afvallen als ik slechts 2x 5 werkdagen vrij heb!ik twijfel of ik naar azie of midden/zuid amerika zal gaan of juist naar zuid afrika...
wat zijn jullie tips?
Re: 2 weken
Azie zou nog wel kunnen. Ik denk dat ik naar andere werelddelen de vliegtickets te duur zou vinden in verhouding tot de reisduur. Om welke periode gaat het? (ivm klimaat).
Vluchten naar Zuid-Afrika zijn vaak ook redelijk betaalbaar. Voordeel van Zuid-Afrika is dat je gaan jetlag zult hebben.
Ik zou een land kiezen wat makkelijk te bereizen is, en waar je binnen een korte afstand redelijk war kan doen. Je moet in zo'n korte tijd niet veel reisdagen willen hebben! Het eerste in mij op komt de omgeving van Kaapstad in Zuid-Afrika, Bali, of een Thais eiland in combinatie met Bangkok. Maar er zijn vele andere mogelijkheden - mede afhankelijk van de periode van het jaar en je budget.
Ik zou een land kiezen wat makkelijk te bereizen is, en waar je binnen een korte afstand redelijk war kan doen. Je moet in zo'n korte tijd niet veel reisdagen willen hebben! Het eerste in mij op komt de omgeving van Kaapstad in Zuid-Afrika, Bali, of een Thais eiland in combinatie met Bangkok. Maar er zijn vele andere mogelijkheden - mede afhankelijk van de periode van het jaar en je budget.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
in 2 weken kan heel veel.
Marokko, Jordanie, Egypte, stukje thailand, Maleisie, Bali, Zuid-afrika rond kaapstad of rondje joburg met de parken,
Zuid en midden amerika heeft ook een paar plekken waar je 2 mooie weken kunt doorbrengen maar de tickets zijn wat duurder
Marokko, Jordanie, Egypte, stukje thailand, Maleisie, Bali, Zuid-afrika rond kaapstad of rondje joburg met de parken,
Zuid en midden amerika heeft ook een paar plekken waar je 2 mooie weken kunt doorbrengen maar de tickets zijn wat duurder
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
Egypte kan ik zekers aanraden, kun je leuk wat zien in 2 weken en ook nog relaxen.
voordeel is dicht bij dus je hoeft niet al te lang te vliegen.
voordeel is dicht bij dus je hoeft niet al te lang te vliegen.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
Re: Kan maar 2 weken vrij krijgen, waar naar toe?
Ik sluit me ook aan bij Egypte. Genoeg te doen voor 2 weken en niet te ver vliegen. Zou zuidoost azie eerder bewaren tot je wel 3 weken vrij kunt krijgen.
Als zijn er genoeg mensen die voor 2 weken naar thailand gaan hoor, dus als je het echt wil kan het wel. Zuid-amerika zou ik echt niet doen, midden-amerika kan ook als je rechtstreeks kunt vliegen. Net als in thailand zijn er hier in de landen vele bezienswaardigeheden relatief dicht bij elkaar.
Als zijn er genoeg mensen die voor 2 weken naar thailand gaan hoor, dus als je het echt wil kan het wel. Zuid-amerika zou ik echt niet doen, midden-amerika kan ook als je rechtstreeks kunt vliegen. Net als in thailand zijn er hier in de landen vele bezienswaardigeheden relatief dicht bij elkaar.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Naast de tips die al eerder genoemd zijn, Egypte, Marokko of Turkije kan je ook in Europa blijven. Je geeft aan mooie verre reizen te maken. Veel landen in Oost-Europa voelen wat bij betreft exotischer en dus verder dan bijvoorbeeld de VS of Australie. Misschien rondje Baltische landen met misschien St. Petersburg erbij. Of Oekraine. Rondje in de Balkan??
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik kan in Europa portugal erg aanraden, in twee weken kun je enorm veel zien.
Zelf ben ik ooit voor 2 weken naar Japan gevlogen -maar ben dan ook Japan gek-, dat was wel kort, maar als je een goed ticket vindt en precies weet wat je wilt zien kun je er een hoop uit halen.
Of wat dacht je van New York?
Zelf ben ik ooit voor 2 weken naar Japan gevlogen -maar ben dan ook Japan gek-, dat was wel kort, maar als je een goed ticket vindt en precies weet wat je wilt zien kun je er een hoop uit halen.
Of wat dacht je van New York?
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]