Beginneling vraagt hulp

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
jasmijn86
Vakantieganger

Beginneling vraagt hulp

Bericht door jasmijn86 »

Beste allemaal
Ik denk erover om 3 maanden te gaan backpacken in Australië. Ik weet nog niet wanneer precies, in elk geval ergens tussen januari 2009 en juni 2009. Nu heb ik nog nooit eerder zoiets ondernomen. Ben echt een onervaren reiziger. Hoe moet ik mij voorbereiden? Handige sites? tips? En hoeveel geld ben je ongeveer nodig in 3 maanden? Oftewel: alle info voor een beginneling is welkom! Alvast bedankt!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

op deze site zit je goed!!!!

kijk eens op de homepage. Aan de linkerkant is een balk en daar staat oa " alles over" en daar vind je heel veel informatie over landen en ook over Australie.
Lees daar eens rustig en kom dan hier in het hoofdstuk " australie " terug om eventuele vragen te stellen.
Dan helpen wij je verder.
Gerichte vragen zijn het handigst

Bijvoorbeeld je vraag over geld.
Wat wil je doen?
Veel zien van het land of alleen eenpaar steden en werken?
Wil je veel feesten of niet.
Maar reken erop dat 1500 euro kwijt bent voor een retour ticket en minimaal 1000 euro per maand nodig hebt om rond te komen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
jasmijn86
Vakantieganger

Bericht door jasmijn86 »

Bedankt! Ik zal eens rustig rondkijken op de site.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Een andere tip kan zijn door te kijken op [verwijderd] en dan de filter op Australie zetten zodat je verhalen van andere mensen kunt lezen. Misschien dat je dan ook een ander / beter beeld krijgt van wat je kunt doen. Daarna kun je dat weer opzoeken bij alles over voor de details :)
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

Hoi Jasmijn! Leuk dat je naar Australie gaat! Ik ben er zelf ook 3 maanden geweest en ga er over 6 weekjes weer naartoe. Je kunt mijn website lezen voor inspiratie, of als je specifieke vragen hebt kun je me ook altijd even mailen.

Succes met voorbereiden! Groetjes Nienke

http://nienkeinaustralie.blogspot.com
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Plaats reactie