Omdat wij eigenlijk maar naar 3 landen willen gaan, en omdat we met een kleine auto zitten, willen we de eerste dag zoveel mogelijk kilometers maken en vervolgens de rest van de dagen rustig aan doen.
Ik heb al heel wat fora uitgespit dus ik ben niet geheel onbekend. Maar ik heb nog nergens gelezen dat reizigers maar een paar uur per dag rijden. Hierdoor is mijn vraag: wat zijn de leukere plekjes in deze 3 landen? Wij willen vooral avontuur, dus een stadje bezoeken is leuk, maar na 5 stadjes hebben wij het ook wel weer gezien.
Daarnaast zijn we alle 3 nou niet echt technisch ingesteld op het gebied van auto's. Zelf kan ik wel een radio'tje monteren of speakers vervangen. Maar daar blijft het ook bij. Zijn er nog dingen waarmee wij rekening moeten houden? Zoals olie meenemen of iets dergelijks?
We willen sowieso de eerste 2 nachten op een camping slapen en in het weekend op verschillende campings slapen zodat we wel met een gerust hart uit kunnen gaan. Hierdoor hebben wij door de week geen vaste accommodatie en willen daarom eigenlijk bij boeren aankloppen en vragen of wij op hun erf ons tentje op mogen zetten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alle soorten tips zijn welkom