Aankomende zomer

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Plaats reactie
Sanali

Aankomende zomer

Bericht door Sanali »

Hey,

Mijn naam is Sanne en ik zou heel graag deze zomer nog vrijwilligerswerk gaan doen. Ik zou eerst naar Costa Rica gaan, maar dat project werd afgeblazen. Daarom ben ik nu nog op zoek naar iets nieuws. Ik ben al op veel plekken geweest in de wereld als toerist maar het lijkt me geweldig om nu ook als vrijwilliger ergens heen te gaan. Het liefst wil ik in een weeshuis werken of iets met dieren. Ik was er eerst op gebrand om naar Costa Rica te gaan maar nu maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit, ergens in Afrika of Azie lijkt mij ook geweldig 8)

Weet iemand of je in zo'n korte tijd nog ergens terecht kan? Of met welke organisatie? Of iemand die binnenkort vrijwilligerwerk gaat doen? Want ik heb al heel wat sites gekeken maar ik kom er op die manier niet meer uit.

Groetjes Sanne
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik zit op dit moment in Ecuador
mijn spaanse school organiseert ook vrijwilligerswerk oa op de Galapagos eilanden
Mail ze eens !! ( kan in het Nederlands!!!)

http://www.ecoletravel-ecuador.com

groetjes Rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
emanuel

Hogar Emanuel

Bericht door emanuel »

Hallo Sanne,

Ik ben de vrijwilligers coordinator van Hogar de ninos Emanuel uit San Pedro Sula, Honduras. Wij zijn een vrij groot weeshuis met 82 kinderen in de leeftijd van 2 tot 18 jaar. Binnenkort verwachten wij onze baby kamer te kunnen openen waardoor er ruimte is voor babies. Ons weeshuis heeft plek voor meer dan honderd kinderen maar op dit moment hebben we daar niet de financiele ruimte voor, maar vooral ook het gebrek aan mankracht (vrijwilligers) speelt daarbij een rol.

Wij kunnen je accomodatie, 3 maaltijden per dag, internet access aanbieden, en kun je gratis gebruik maken van de Ruth Paz kliniek die op 5 seconden lopen is van het weeshuis.

Mocht je intresse of vragen hebben dan kun je me bereiken via volunteeremanuel@yahoo.com.

Met vriendelijke groet,
Yann Copley
volunteeremanuel@yahoo.com
www.hogaremanuel.com
Plaats reactie