staking bolivia

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
elise89

staking bolivia

Bericht door elise89 »

hey!!!
ik zit vast in argentinie..
kan niet door de andes naar chili wegens sneeuw.. en niet naar bolivia wegen stakingen.
heeft iemand enig idee hoelang die stakingen kunnen duren?? zit nu in salta en vind het superleuk hier.. maar ik wil door!!!snik..
elise
bolletjeom
Reisexpert

Re: staking bolivia

Bericht door bolletjeom »

op mijn werk hebben we al 2 weken last van de stakingen in peru. Veel langer dan gebruikelijk. Bolivia hebben we nog geen last van. Wel weten we dat ze er zijn. Waarom kan jij er nu niet heen? Is de staking op de luchthaven?

Anyway. Bolivia en peru zijn wat onrustig. Niet onveilig overigens alleen kun je in delen nu niet reizen.

Vluchtje ecuador of colombia misschien?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Ik heb vorige zomer een week vast gezeten in Potosí wegens stakingen. Ook de luchthaven was bezet. Met veel moeite iemand gevonden die me 's nachts off road doorheen de bergen naar Uyuni kon brengen om de stakers te omzeilen. In Uyuni heb ik dan een 3-daagse tocht gedaan, en net toen ik daar vertrok, hadden de stakers daar ook alles geblokkeerd.
Je kan er echt geen tijd op plakken hoe lang dat gaat duren. Maar een maand is niet ongewoon.
Good luck ;)
elise89

Bericht door elise89 »

de bussen rijden niet vanaf de boarder..
equador is niet echt een optie, ik vlieg van daar naar huis en heb de inca trail al geplant, dus moet dan eerst weer terug en dan weer heen..
het word afwachten denk dan..

bedankt voor de reacties!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hou je ons op de hoogte? Misschien dat er meer mensen zijn met dezelfde problemen en dan zou je hier mooi tips kunnen uitwisselen.
elise89

Bericht door elise89 »

top!! ik hoor nu net van mijn travel agency dat de staking al over is.. dat is sneller dan gedacht :D
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Kijk dat is goed nieuws! Succes en veel plezier met je reis verder!
Jos
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Jos »

en ik zit hier op de bank te zuchten dat ik toch wel graag weer in Salta zou willen zijn...

geweldige stad!

maar Bolivia is minstens zo geweldig, goede reis en geniet ervan!!!!

thuis zijn is ook maar zo wat...
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Succes! Jammer trouwens van die sneeuw, want San Pedro - Uynuni met 4x4 over de zoutvlakten is topper......
elise89

Bericht door elise89 »

gelukkig kan ik de trip naar de zoudvlakte ook doen vanuit uyuni :D
zit nu in uyuni (die bus dat was me wat.. pfff) en vertrek in een uurtje naar de salt flats,, yay!!!
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ik raad je wel aan om dan de 3-daagse tocht te doen (die ook naar Laguna Colorada en Verde gaat). Nadeeltje is dat je de laatste dag dan lang in de Jeep zit. De tocht eindigt eigenlijk vlak bij de grens naar Chili. Veel mensen gaan dan met de bus naar San Pedro, maar die Jeeps rijden toch terug naar Uyuni.
Plaats reactie