Vliegervaringen Singapore Airlines
- bolletjeom
- Reisexpert
ik ben fan van Singapore Airlines. Wat zijn die dames mooi en mooi gekleed! Ik denk dat dit de mooiste en best geklede stewardessen zijn die ik tot nu toe heb gezien. Mooi vliegtuig ook en wat een zee aan beenruimte!! Er worden kranten rond gebracht en de entertainmentset is ook fenomenaal.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Supergoede luchtvaartmaatschappij!
Moderne vliegtuigen, prima entertainment systemen. Lekker eten en drinken. Heel vriendelijke stewardessen met prachtige jurken. De hele behandeling maakt dat je je super welkom voelt.
Moderne vliegtuigen, prima entertainment systemen. Lekker eten en drinken. Heel vriendelijke stewardessen met prachtige jurken. De hele behandeling maakt dat je je super welkom voelt.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Vliegervaringen Singapore Airlines
Ga de 27ste met ze vliegen van Amsterdam naar Auckland ben benieuwd zal hier mijn ervaring gaan plaatsen na afloop.
gr van Moira
gr van Moira
-
- Reiziger
Superfijne maatschappij - ook als je wat minder mobiel bent, wordt er heel goed voor je gezorgd!
Eten vond ik niet heel bijzonder, maar was zeker ook niet slecht.
Eten vond ik niet heel bijzonder, maar was zeker ook niet slecht.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Vliegervaringen Singapore Airlines
Oh ja zou mijn ervaringen hier nog delen.
Heb met ze gevlogen en het was helemaal top de beenruimte was geweldig en het eten zeer goed en de films die ze aan boord hadden ook helemaal top voor geen ander meer.
gr van Moira
Heb met ze gevlogen en het was helemaal top de beenruimte was geweldig en het eten zeer goed en de films die ze aan boord hadden ook helemaal top voor geen ander meer.
gr van Moira
2 keer mee naar Indonesie gevlogen, echt een super maatschapij!
Super maatschappij. Vlieg graag met ze.
Genoeg beenruimte, ook voor lange mensen.
Er bestaat nu ook de mogelijkheid om voor 50 euro(meen ik)
meer comfort per vlucht bij te boeken.
Als je direct bij de maatschappij boekt dan krijg je ook al de keuze je stoelen te reserveren voor de heen en de terugvlucht.
Een hele zorg minder als je met meerder personen reist en bij elkaar wil zitten.
Genoeg beenruimte, ook voor lange mensen.
Er bestaat nu ook de mogelijkheid om voor 50 euro(meen ik)
meer comfort per vlucht bij te boeken.
Als je direct bij de maatschappij boekt dan krijg je ook al de keuze je stoelen te reserveren voor de heen en de terugvlucht.
Een hele zorg minder als je met meerder personen reist en bij elkaar wil zitten.