Wijzigbaar ticket Australië
Wijzigbaar ticket Australië
lieve mensen,
Ik ga in oktober naar australie nu moet ik alleen me ticket nog gaan boeken, alleen ik wil een soort van open ticket dus hij moet wel wijzigbaar zijn. Alleen ik ga het niet via een organisatie doen tenminste dat hoop ik want ik ga naar vrienden toe eerst.
Wie o wie kan mij vertellen waar ik online het beste me ticket kan boeken, en weet iemand misschien welke maatschappij er ook een binnenlandse vlucht bij het ticket inbegrepen heeft.
Ik hoor graag van jullie..
alvast bedankt
vriendelijke groet,
Sabrine
Ik ga in oktober naar australie nu moet ik alleen me ticket nog gaan boeken, alleen ik wil een soort van open ticket dus hij moet wel wijzigbaar zijn. Alleen ik ga het niet via een organisatie doen tenminste dat hoop ik want ik ga naar vrienden toe eerst.
Wie o wie kan mij vertellen waar ik online het beste me ticket kan boeken, en weet iemand misschien welke maatschappij er ook een binnenlandse vlucht bij het ticket inbegrepen heeft.
Ik hoor graag van jullie..
alvast bedankt
vriendelijke groet,
Sabrine
Re: Wijzigbaar ticket Australië
Volgens mij moet je dan een open retour ticket boeken. Dit kan volgens mij bij de verschillende airlines zelf. Je kunt dan je terugvlieg datum (soms éénmaal gratis, daarna tegen een vergoeding) aanpassen.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ik heb zelf gevlogen van Amsterdam naar Auckland via Singapore met Singapore Airlines en wij hadden een flexibel ticket en heb deze via hun website 1 maand voordat ik vertrok veranderd naar 2 weken later en dit was gratis. Singapore Airlines vliegt ook naar Australie.
gr van Moira
Ik heb zelf gevlogen van Amsterdam naar Auckland via Singapore met Singapore Airlines en wij hadden een flexibel ticket en heb deze via hun website 1 maand voordat ik vertrok veranderd naar 2 weken later en dit was gratis. Singapore Airlines vliegt ook naar Australie.
gr van Moira
Via Cathey Pacific kan je een openticket boeken, alleen als particulier voor 6 maanden en via een reisbureau voor een jaar. Correct me if I'm wrong
!
Cheers

Cheers
dank jullie wel voor jullie antwoorden.
Heb besloten om via australian backpackers nu een ticket te boeken..
Heb besloten om via australian backpackers nu een ticket te boeken..