Waar zit steve irwin zijn zoo?

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Erik
Site Admin

Waar zit steve irwin zijn zoo?

Bericht door Erik »

Waar kan ik de zoo van Steve Irwin vinden??
Deze vraag krijg ik regelmatig op aroundtheglobe.nl, daarom hier het antwoord !

Het adres is:
Australia Zoo
Glasshouse Mountains Tourist Rte
Beerwah, Queensland 4519
Australia

Het telefoonnummer:
Telephone: (07) 5436 2000
International: +61 7 5436 2000
info@australiazoo.com.au

Mocht je eerst gewoon even op de webpagina van Steve Irwin willen kijken dan kun je hier terecht http://www.crocodilehunter.com

Weten jullie nog een andere leuke dierentuin in Australie zet dan hieronder de informatie die je gevonden hebt.

Erik
rugpakker

Bericht door rugpakker »

Ik vond de Steve Irwin Zoo een beetje tegenvallen. Ik had de indruk dat alle dieren zich voor me aan het verstoppen waren want ik vond sommige kooien (of eerder afgebakende gebiedjes) wel een beetje leeg. De Kangaroo's waren wel grappig. Die liepen los rond en kon je aaien. Voor de rest vond ik de Zoo een beetje klein en het Croc gedeelte een beetje tegenvallen. Misschien kwam het wel doordat ik in Florida al eens naar zo'n croc farm was geweest, of dat Steve zelf niet aanwezig was, of dat het heel erg rustig was op de dag dat ik er was, of dat ik net gedumpt was door een Australisch meisje die ook nog eens mee naar de ZOO was. Tja.
Bart

Bericht door Bart »

Ik was daar vorig jaar en toen was er die dag net een live uitzending voor Animal planet. Compleet met helecopters en de hele boel. was wel leuk want ik begreep dat hij zelf bijna nooit in het park is.
joyce van dijk

Bericht door joyce van dijk »

IN BRISBANE

ik heb het helaas moeten missen,omdat ik dacht dat hij in Darwin zou zitten
BRISBANE dus
Petra

Bericht door Petra »

Ikzelf vond Currumbin Wildlife Sanctuary leuker dan de Australian Zoo. Is gelegen in Currumbin aan de Gold Coast. Je kan hier ook een nachttour doen. Die heb ik niet gedaan, maar ik heb gehoord dat het zeker de moeite waard is.

Verder is Taronga Zoo bij Sydney ook mooi. Eigenlijk vond ik de ligging van de dierentuin mooier dan de vele diersoorten die je er ziet.

De dieren in het 'wild' zien is natuurlijk altijd nog steeds de leukste ervaring. :)
Plaats reactie