Vliegervaringen Lion Air
Vliegervaringen Lion Air
In april 2010 ben ik met Lion Air van Yogyakarta naar Denpasar gevlogen. Tickets kun je als niet-Indonesiër niet online boeken, omdat je in het bezit moet zijn van een Indonesische creditcard.
Er is geen entertainmentsysteem aan boord, maar voor zo'n korte vlucht is dat ook niet noodzakelijk. Eten kon je kopen aan boord. Het personeel was vriendelijk en correct.
Er is geen entertainmentsysteem aan boord, maar voor zo'n korte vlucht is dat ook niet noodzakelijk. Eten kon je kopen aan boord. Het personeel was vriendelijk en correct.
- LadyHeather
- Reisexpert
Vliegervaringen Lion Air
ik ben een paar jaar geleden met Lion Air van Jakarta naar Yogya gevlogen. Het personeel was erg vriendelijk, het toestel erg oud en een beetje krakkemikkig. Wel een prima vlucht gehad!
Selalu mencari...
Re: Vliegervaringen Lion Air
Twee keer mee gevlogen, en prima vluchten gehad.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Contacteer:
Vliegervaringen Lion Air
Toestel was bij ons ook erg krakkemikkig. En ze laten passagiers van beide kanten het vliegtuig inlopen (ongeacht waar je zit), waardoor je elkaar erg in de weg loopt in het gangpad.
We hebben meerdere keren met lion air gevlogen en de service was altijd prima. Had niet altijd evenveel vertrouwen in de vliegtuigen...
We hebben meerdere keren met lion air gevlogen en de service was altijd prima. Had niet altijd evenveel vertrouwen in de vliegtuigen...
- LadyHeather
- Reisexpert
Re: Vliegervaringen Lion Air
ondanks de oude toestellen was ik redelijk tevreden over lion air, zeker vanwege het vriendelijke personeel.
Ben nu iets minder enthousiast. Heb van 2 vrienden die (los van elkaar) recent met lion air vlogen horror verhalen gehoord over uren vertraging in combinatie met geen of tegenstrijdige informatie voorziening.
Mijn vlucht deze maand van Jogja naar Jakarta was prima. Mijn vlucht van Jakarta naar Mataram was een minder succes. Bij inchecken bleek ik ineens op een latere vlucht te zitten (heel onduidelijk waarom) en we hadden vertraging. De vlucht zelf was wel ok. Het is niet zo dat ik nooit meer met ze wil vliegen maar het was ook niet super
en hou rekening met vertraging!
tijdens de ramadan kun je trouwens geen eten kopen aan boord!
Ben nu iets minder enthousiast. Heb van 2 vrienden die (los van elkaar) recent met lion air vlogen horror verhalen gehoord over uren vertraging in combinatie met geen of tegenstrijdige informatie voorziening.
Mijn vlucht deze maand van Jogja naar Jakarta was prima. Mijn vlucht van Jakarta naar Mataram was een minder succes. Bij inchecken bleek ik ineens op een latere vlucht te zitten (heel onduidelijk waarom) en we hadden vertraging. De vlucht zelf was wel ok. Het is niet zo dat ik nooit meer met ze wil vliegen maar het was ook niet super

tijdens de ramadan kun je trouwens geen eten kopen aan boord!
Selalu mencari...
- LadyHeather
- Reisexpert
Vliegervaringen Lion Air
Bij mijn laatste vlucht met Lion Air (van Mataram naar Jogja via Jakarta) had ik maar een uurtje vertraging dus dat viel reuze mee en de vlucht was prima.
Bij aankomst bleek helaas dat mijn backpack niet meegekomen was
Op het vliegveld werd ik opzich ok geholpen, even een formuliertje invullen en ik kon naar huis (of wachten aangezien mijn tas waarschijnlijk met de volgende vlucht mee zou komen). Helaas duurde het vervolgens ruim 2 dagen voordat mijn tas ook in Jogja arriveerde. In de tussentijd hadden ze bij Lion Air 1,5 dag lang geen idee waar mijn tas was, waren ze moeilijk telefonisch te bereiken en belde ze niet terug en moest ik boos worden voordat ze mn tas uiteindelijk kwamen thuis bezorgen (en zelfs toen liet de chauffeur meerdere keren de telefoon maar 1 keer over gaan en moest ik terug bellen voor route aanwijzingen).
Het is uiteindelijk goed afgelopen maar erg onhandig en ik was niet zo te spreken over de service van Lion Air hierbij.
Bij aankomst bleek helaas dat mijn backpack niet meegekomen was

Het is uiteindelijk goed afgelopen maar erg onhandig en ik was niet zo te spreken over de service van Lion Air hierbij.
Selalu mencari...
-
Qreply
Ik met mijn vrouw en mijn kind heeft met Lion Air vanaf Penang naar Medan gevlogen op 11/09/2016 en die hadden vertraging meer dan 2 uur. door die vetraging hebben wij onze terug vlucht naar Amsterdam gemist en wij zijn ook naar Lion Air kantoor gegaan maar ze willen niet verantwoord voor onze vlucht gemist en wij hebben ook naar luchthaven assistent manager in Medan gegaan maar hij blijf achter Lion Air ipv als een tussen person voor beiden kanten. eindelijk wij moeten zelf onze terug vlucht betalen want het valt niet onder onze reis verzekering.ik warschuwing als u kunt nog kiezen u kunt beter niet vliegen met Lion Air want ze gaan blijven zeggen dat het is uw eigen schuld is met ontvriendelijk toon.