Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Tikva »

Laat die mensen mar lekker praten hoor, ze weten niet wat ze missen..
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Mensen zijn altijd bezorgd! Heeft niks met Polen te maken, bij andere landen zou je wss hetzelfde te horen gekregen hebben. Mijn ouders hebben het opgegeven om me te waarschuwen, en m'n vrienden eigenlijk ook.

Komt allemaal goed, gewoon lekker genieten!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Grappige is dat mijn ouders het juist stimuleren :) Die hebben me nooit gewaarschuwd of mij tegen willen houden wat betreft dit plan/land :) Vorig jaar zeiden ze zelfs dat als ik het niet leuk zou vinden dat alleen reizen, ik altijd kon bellen en dan vonden zij wel een oplossing haha :)

Mijn vrienden zijn wisselend; diegenen die alleen op reis zijn geweest, zijn positief :) Anderen merk ik toch wel terughoudendheid in.

Maar goed je kan wel jezelf idd alles ontzeggen maar dan kom je nooit ver in het leven :) Gewoon verstandig handelen.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

druk met inpakken en verhuizen, krijgen vandaag de sleutel van het nieuwe huis *O* ...komt de auto vandaag niet door de APK -O- :'( en het is zo duur dat het ook geen zin heeft om hem er door heen te slepen :{

Geen auto midden in een verhuizing is K.T! En een nieuwe is een uitgavenpost die we deze maand(en) er net niet bij kunnen hebben.
weet iemand nog een tweedehandsje voor weinig?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

En een dag een busje of kleine vrachtwagen huren .. volgens mij valt dat best nog wel mee en je bent met één keer laden lossen klaar :)
bolletjeom
Reisexpert

ik was ook niet echt van plan om al mijn zooi te verhuizen in de Suzuki Alto hoor _O-
Maar enig idee hoe je rollen behang, emmers verf, plinten voor vloeren, een gipsplaatje etc van de verschillende winkels thuis krijgt op de fiets ;)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ menasil, ik krijg dat ook vaak te horen hoor voordat ik alleen weg ga, van is het wel veilig etc.. maar goed ik weet dat jij en ik en velen met ons niet in 7 sloten tegelijk lopen en het dus niet zo eng en gevaarlijk is als sommige mensen denken ;)

@Bolletjeom, wat balen zeg van je auto.. ik weet dat de mijne er ook niet doorheen gaat komen, maar dat wordt voorruit vervangen als dat het enige is en anders is het jammer maar helaas..

ik ben bezig met de studie maar loopt nog niet zo lekker.. of beter gezegd loop een beetje vast :S echt frustrerend..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Vanochtend de rechtszaak tegen mijn buurman gehad, dat was best heftig.... Ik moest tegen hem getuigen! Nu ben ik voor mijn studie een Bingo-spel aan het maken met als thema plantenanatomie en eten en medicijnen. Het valt niet mee om daar 50 vragen bij te verzinnen! Ik ben over de helft... Als het meezit kan ik morgen de kaarten printen en plastificeren, als het tegenzit dan worden ze niet geplastificeerd. ;)

Mijn auto is net terug van de garage. Nieuwe koppakking, cilinderkoppen, waterpomp en distributieriem. Alles bij elkaar niet goedkoop! In december moet hij weer door de APK.
bolletjeom
Reisexpert

wanneer is de uitspraak?

Pittige reparatie ook! is ie het nog waard?
net een auto gezien voor dezelfde prijs als de reparaties die nodig waren voor ons huidige wagentje. Dit weekend maar snel even kijken...
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Uitspraak is binnen 2 weken.

Wat m'n auto betreft: de reparatie was een beetje op het randje van wat ie waard is.... Denk dat dit de laatste grote reparatie is.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

@bolletjeom , @jenny jullie zouden samen op pad moeten gaan voor een auto en "groepskorting" moeten bedingen bij een garage :)
bolletjeom
Reisexpert

kunnen we beter even wachten tot globeskater weet of ze zich bij ons moet aansluiten ,
;)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Erik schreef:@bolletjeom , @jenny jullie zouden samen op pad moeten gaan voor een auto en "groepskorting" moeten bedingen bij een garage :)
ik pas. ik hoop voorlopig niet meer bij een garage te hoeven komen!
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik hoop dat de mijne nog 1 keer door de APK komt maar goed als die er niet doorheen komt dan kan het best zijn dat ik pas nieuwe koop als ik een baan heb..

en als die er niet doorheen komt heb ik nog een aantal bijna nieuwe banden in de aanbieding ;)
catweazel
Vakantieganger

Bericht door catweazel »

Niet door de APK komen is hip volgens mij, kreeg vandaag te horen dat die van mij er ook al niet door komt :{
Of ik even 700 wil neer leggen voor een auto die ik eigelijk over een half jaar wil weg doen en dat was niet helemaal de planning :N
Plaats reactie