Hey,
Ik heb vandaag een busticket gekocht voor van Valladolid naar Oviedo te gaan (via movelia.es met de maatschappij ALSA) Nu merk ik echter net dat ik de verkeerde dag heb geboekt. Ik moet de bus om 2h op 4juli hebben ipv 3 juli
In de voorwaarden die redelijk onduidelijk zijn opgesteld staat wel te lezen dat "One SINGLE CHANGE per ticket IS allowed, free OF charge, WHEN requested AT LEAST 48 hours IN advance OF the DATE OF service"
Nu staat er echter niet echt duidelijk aangeven waar je dit moet veranderen. De website van movelia.es is zo onduidelijk en via de administration vind hij mijn tickets ook al niet, wat een zooi en en dan hebben ze zogezegd ook een Engelstalige website (waar de helft nog in het Spaans staat)
Iemand dus ervaring met de bovenvernoemde website/bus maatschappij?
Spaanse bussen (movelia)
Re: Spaanse bussen (movelia)
Helaas geen ervaring mee. Staat er niet toevallig een telefoonnummer op de website? Vaak werkt dat wat handiger om dit soort vragen te stellen.
Re: Spaanse bussen (movelia)
Heey!
Ik heb ook eens voor je gekeken en hier staat het beschreven..
http://www.movelia.es/EN/condicionesgen ... compra.asp
Maar het is volledig in het Spaans..
Ik heb het even globaal doorgelezen en er staat dat je 2 uur voor dat de "service" aanvangt nog kunt wijzingen met betrekking tot het veranderen van een datum. (Cambios de Fechas)
Er staat alleen niet bij hoe je dit precies moet doen, dus bel of email even.
Bellen is waarschijnlijk beter omdat je meteen reactie krijgt.
Dit is het telefoonnummer:(+34) 902 33 55 33
Heel veel succes!
OHannemarie
(Oh-Barcelona)
Ik heb ook eens voor je gekeken en hier staat het beschreven..
http://www.movelia.es/EN/condicionesgen ... compra.asp
Maar het is volledig in het Spaans..
Ik heb het even globaal doorgelezen en er staat dat je 2 uur voor dat de "service" aanvangt nog kunt wijzingen met betrekking tot het veranderen van een datum. (Cambios de Fechas)
Er staat alleen niet bij hoe je dit precies moet doen, dus bel of email even.
Bellen is waarschijnlijk beter omdat je meteen reactie krijgt.
Dit is het telefoonnummer:(+34) 902 33 55 33
Heel veel succes!
OHannemarie
(Oh-Barcelona)