wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
Onvriendelijke personeel, zeer lange rijen, niet efficient, geen faciliteiten voor mensen die 6 uur moeten wachten, als je ergens wilt slapen word je door de beveiliging gesommeerd weg te gaan (in een taal die je niet verstaat), slechte bewegwijzering, wat niet?????
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ach is zelfde toch bij London Heathrow.. Op grote vliegvelden lijkt de klantvriendelijkheid in Europa minder te worden 
Ik ga vanavond naar Beekbergen voor weekend vol trainingen.. hemelvaartsweekend staat ook in de planning dat ik dan weekend weg ga maar alleen we weten niet waarheen.. zou eerst weekend later zijn met pinksteren dus maar dan hebben we minder dagen.. toch lastig een leuke weekendbestemming vinden die beetje betaalbaar is

Ik ga vanavond naar Beekbergen voor weekend vol trainingen.. hemelvaartsweekend staat ook in de planning dat ik dan weekend weg ga maar alleen we weten niet waarheen.. zou eerst weekend later zijn met pinksteren dus maar dan hebben we minder dagen.. toch lastig een leuke weekendbestemming vinden die beetje betaalbaar is

Ongeveer 1/4 van de nodige stoelen bij elke gate waardoor er werkelijk geen doorkomen meer aan is af en toe.
Alles in het Frans geschreven, nu niet direct een probleem voor mij maar voor een hele hoop mensen wel.
Bussen die je van terminal naar terminal rijden komen eens in de 20 minuten, helemaal afgeladen vol, zo vol dat het eigenlijk niet meer veilig is. Stap je per ongeluk te vroeg uit en wil je lopend naar de andere terminal dan houden ze je tegen, half schreeuwend in het frans waar ik in gesproken taal 0.0 van versta. Dan maar weer wachten op die overvolle bus. Douane beambten die echt super vrolijk zijn, stervens druk en dan niet nog een paar extra hokjes openen terwijl er wel meer dan genoeg volk rond liep.
Ik was blij dat ik de aansluiting 30 min na mijn aankomst niet geboekt had want die had ik echt niet gehaald. Dat vliegveld staat bij mij echt op nr. 1 van slechtste vliegveld, gevolgd door Dubai internationaal.
Alles in het Frans geschreven, nu niet direct een probleem voor mij maar voor een hele hoop mensen wel.
Bussen die je van terminal naar terminal rijden komen eens in de 20 minuten, helemaal afgeladen vol, zo vol dat het eigenlijk niet meer veilig is. Stap je per ongeluk te vroeg uit en wil je lopend naar de andere terminal dan houden ze je tegen, half schreeuwend in het frans waar ik in gesproken taal 0.0 van versta. Dan maar weer wachten op die overvolle bus. Douane beambten die echt super vrolijk zijn, stervens druk en dan niet nog een paar extra hokjes openen terwijl er wel meer dan genoeg volk rond liep.
Ik was blij dat ik de aansluiting 30 min na mijn aankomst niet geboekt had want die had ik echt niet gehaald. Dat vliegveld staat bij mij echt op nr. 1 van slechtste vliegveld, gevolgd door Dubai internationaal.
Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!
De eerste vluchten voor April/Mei volgend jaar zijn al geboekt.
We gaan eerst op 3 september nog naar China, Indonesië (Sumatra, Sulawesi) en Maleisië (Borneo).
We komen dan terug op 5 oktober.
Maar volgend jaar wordt het dus van 21 april tot 28 mei.
We vertrekken eerst naar Singapore en dan door via Kuala lumpur naar Christchurch. Daar blijven we 1 nacht om door te vliegen naar de Fiji eilanden. Vandaar gaan we naar Samoa en Amerikaans Samoa om een verjaardag 2 maal te vieren. (Datumgrens passeren op de dag dat je jarig bent
) Dan vliegen we door naar Vanuatu alwaar we een aantal weken gaan verblijven. Vanuatu is onze hoofdbestemming. De bedoeling is dan ook om verschillende eilanden te bezoeken zoals Tanna en Santo en natuurlijk Pentecost om de landdivings te zien: het bungeejumpen met lianen aan de benen en dan lekker op de grond neerploffen. We zullen waarschijnlijk weer terug vliegen via Sydney, Melbourne, Kuala lumpur, Singapore. Australië en Nieuw-zeeland zijn in die periode niet echt warm, dus voor ons ook niet een bestemming om langer dan 1 dag te verblijven in deze vakantie. Misschien ooit nog eens tijdens een andere vakantie. De vluchten die tot nu toe geboekt zijn: Kuala lumpur naar Christchurch voor 110 euro pp enkele reis en Singapore naar Kuala lumpur voor 40 euro. Dan hebben we wel de stoelen gekozen met meer beenruimte. Vandaar dat het wat meer kost dan normaal. De luchtvaartmaatschappij is Air Asia.
We zijn nu op zoek naar een goedkope retourvlucht naar Singapore. We houden Lufthansa, Finnair, Cathay pacific, Egyptair, Aeroflot en Austrian etc goed in de gaten. We zitten natuurlijk aan de data gebonden die op de planning staan. Dus een beetje geluk moeten we zeker hebben.
Maar het zal wel lukken.
We gaan eerst op 3 september nog naar China, Indonesië (Sumatra, Sulawesi) en Maleisië (Borneo).
We komen dan terug op 5 oktober.
Maar volgend jaar wordt het dus van 21 april tot 28 mei.
We vertrekken eerst naar Singapore en dan door via Kuala lumpur naar Christchurch. Daar blijven we 1 nacht om door te vliegen naar de Fiji eilanden. Vandaar gaan we naar Samoa en Amerikaans Samoa om een verjaardag 2 maal te vieren. (Datumgrens passeren op de dag dat je jarig bent

We zijn nu op zoek naar een goedkope retourvlucht naar Singapore. We houden Lufthansa, Finnair, Cathay pacific, Egyptair, Aeroflot en Austrian etc goed in de gaten. We zitten natuurlijk aan de data gebonden die op de planning staan. Dus een beetje geluk moeten we zeker hebben.
Maar het zal wel lukken.
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
@ Tenrec wow klinkt weer goed..
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ja, we verheugen ons er nu al op!Tikva schreef:@ Tenrec wow klinkt weer goed..
We kwamen op het idee door een stukje in de reiskrant van de zaterdageditie van de Telegraaf. Ik wist eerst niet eens waar Vanuatu lag.

Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
- bolletjeom
- Reisexpert
Klinkt weer als een heel goed plan!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Wij hebben net een weekje een roadtrip gemaakt rondom Cairns in Australië (northern beaches, mossman, daintree, cape tribulation, mareeba (cairns highlands), atherton tablelands) met een spaceship (soort minibusje met bed- en kookgerei en alles, zal er iets over schrijven, want het beviel ons zeer!). Echt heerlijk om gewoon aan het strand te kunnen staan 's nachts en de vrijheid te hebben overal te komen, zonder een dure tour te hoeven boeken. Aanrader, want het is hier prachtig! (en een stuk beter weer dan Sydney op het moment, waar de regen met bakken tegelijk naar beneden komt. Ik wist niet dat het zo hard kon regenen)
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Afgelopen weekend in Beekbergen was leuk maar heel zwaar..
vanavond weer op weg voor een weekendje weg! De keuze is nog niet helemaal zeker maar wss wordt het overnachten in Luxemburg en dan door naar de Vogezen.. maar goed kan nog veranderen, we vertrekken iig vanavond
vanavond weer op weg voor een weekendje weg! De keuze is nog niet helemaal zeker maar wss wordt het overnachten in Luxemburg en dan door naar de Vogezen.. maar goed kan nog veranderen, we vertrekken iig vanavond

Sorry voor de late reactie (beetje druk gehad laatste dagen). Ik ben weer terug inderdaad. Vanuit Parijs (Orly, AirAsia land daar) met de trein naar Gare du Nord (Parijs-Noord dus) en na een paar uur wachten de trein in naar Brussel-Zuid. Daarna de trein in naar Antwerpen en toen naar Roosendaal en Tilburg en vervolgens Best en het laatste stukje met de auto naar Oirschot. Het ging eigenlijk heel voorspoedig en de treinen stonden bijna elke keer klaar voor vertrek, prima dus.Jenny schreef:Je komt terug naar Nederland, Sander?LaosFan schreef:Volgende bestemming is Parijs. Vandaag een vlucht vanuit KL naar Parijs.
Nu ben ik dus weer thuis en ben ik laatste dagen niet verder gekomen dan Oirschot en Boxtel... Tja...
Komende tijd heel veel werken aan mijn site (ga de naam niet noemen want dan wordt ik gezien als spammer) en op zoek naar inkomsten en werk. En hopen dat 1 pakket toch nog aan gaat komen hier...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- bolletjeom
- Reisexpert
ik weet nog wel een reisgerelateerde vacature in amsterdam 

Bij Sawadee toevallig? Ik ga komende tijd flink aan de slag om te kijken wat de mogelijkheden zijn om zelf trips aan te bieden via GoLaos, en ja, ik weet dat er veel bij komt kijken.bolletjeom schreef:ik weet nog wel een reisgerelateerde vacature in amsterdam
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- bolletjeom
- Reisexpert
nope geen sawadee. als je serieus meer wilt weten kan je me pb'en of mailen.
veel werk zal het zijn maar als het is wat je leuk vind moet je er zeker voor gaan!
veel werk zal het zijn maar als het is wat je leuk vind moet je er zeker voor gaan!
E-mail verzondenbolletjeom schreef:nope geen sawadee. als je serieus meer wilt weten kan je me pb'en of mailen.

Begint nu wel een beetje spannend te worden, donderdag vlieg ik naar Beijing 
Vandaaruit naar de muur, Zheng Zhou, Shanghai en dan Xiamen, althans dat is mijn idee nu maar zie wel waar ik uit ga komen, ben niet goed in van te voren alles vast leggen (is ook niet leuk).

Vandaaruit naar de muur, Zheng Zhou, Shanghai en dan Xiamen, althans dat is mijn idee nu maar zie wel waar ik uit ga komen, ben niet goed in van te voren alles vast leggen (is ook niet leuk).

Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!