overnachting Parijs

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
moniquee
Vakantieganger
Contacteer:

overnachting Parijs

Bericht door moniquee »

Hoi,

heeft iemand de gouden tip voor een leuke en niet te dure verblijfplaats in Parijs? Natuurlijk heb ik al even op het internet gezocht maar er is zoveel aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zie..

Het mag overal zijn, zolang het maar makkelijk is om met de metro parijs in te gaan.

Bedankt alvast!
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Re: overnachting Parijs

Bericht door goedkoopvliegenclub »

kijk eens op airbnb. let op prijzen zijn in USD
Ik had in januari mijn eigen studiootje op de juiste lokatie en voor een prijs waar ik niet van achterover viel

http://www.airbnb.com
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

wij waren met een groep en hebben in st. christophers inn gezeten, in de buurt konden we de auto goedkoop parkeren en hostel is goed bereikbaar met de metro. Het is wel een groot hostel maar de kamers zijn netjes en wij hadden weinig last van geluidsoverlast..
moniquee
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door moniquee »

Bedankt. Heb al even een kijkje genomen maar het is niet precies wat ik zoek. Ben ook nog niet echt zeker wat ik zoek :? Aan de ene kant hecht ik er geen waarde aan, maar aan de andere kant wil ik ook wel iets comfortabels. Nog maar even verder zoeken.
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

beide keren toen ik graag een nette maar niet onbetaalbare 2 persoonskamer wilde in Parijs heb ik in een campanille hotel overnacht. Niet bijzonder maar wel netjes. Was toen goedkoper dan vrijwel alle ander hotels die ik zag. Er is er eentje in de buurt van de eiffeltoren die was goed. Er is er sowieso ook 1 net buiten de periferique waar ik overnacht heb omdat we er gratis konden parkeren met de auto (naar het centrum fietsen vond ik goed te doen met die velib fietsen) weet uit mn hoofd alleen ff niet welke dat nou was...
Selalu mencari...
loesopreis
Wereldreiziger

Bericht door loesopreis »

Ik zou via couchsurfing.org wat zoeken, maar dat ligt eraan of je bij iemand in huis wilt slapen.
moniquee
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door moniquee »

bedankt! ga zeker even kijken naar de campanile buiten Parijs want we zijn ook met de auto. Couchsurfing ken ik wel, maar nog nooit gedaan. Zal de website eens bekijken.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

couchsurfing is in een grote stad vrij lastig, moet je wel echt duidelijk in je request schrijven waarom je bij die persoon wilt slapen en wat je in parijs gaat doen ;)
XXLaura
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door XXLaura »

Hallo,

Ik ben twee weken geleden in CISP Kellermann geweest (zie http://www.cisp.fr/cisp/index.asp). Het was niet sfeervol, maar wel schoon, goed bereikbaar met de metro, je kon gratis parkeren en het was inclusief ontbijt en wifi. Het is mij goed bevallen.

Laura
sieteke

Qreply

Bericht door sieteke »

het 3ducks hostel, heel erg goed bereikbaar, 23 biersoorten, niet luxe, heel goed bereikbaar, prima mensen, gezellig, en voor een heel schappelijke prijs. ik heb er een week gezeten, en beviel me prima. er is niet meer dan nodig is als je in zo'n bruisende stad als parijs zit, en is heel erg goed bereikbaar. vlakbij de eiffeltoren!

verwijderd
Laatst gewijzigd door Erik op 19 aug 2011 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd
pindakase
Reiziger
Contacteer:

Bericht door pindakase »

Die 3 ducks ziet er wel goed uit op de website en die prijzen vallen me nog alles mee voor Parijs. Zou dit wel overwegen, maar dat kan ook komen door de 23 biersoorten :@
Volgens weekend zit ik toevallig in Parijs maar het hotelletje is gesponsord en met nshispeedvertraginsbonnen is de trein ook al bijna gratis _O-
Bramm

Bericht door Bramm »

Dat 3 ducks hostel is werkelijk 3 keer niks qua hygiene, comfort en gezelligheid! Ik heb er eens een aantal nachten doorgebracht. Wel is het een van de goedkoopste opties en hartje center!
Orange1

Bericht door Orange1 »

hoi hoi, op verwijderd vind je comfortabele hostel, die ook nog veilig zijn (hebben geloof ik een keurmerk oid). succes!!
Laatst gewijzigd door Erik op 29 feb 2012 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Spamlink verwijderd
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik zag dat wij nog helemaal geen accommodatie tips over Parijs hebben staan in onze database :) Dus als iemand nog tips heeft of juist plekken waar je niet moet komen? voeg het toe aan de database. Dank alvast :)
Plaats reactie