Of je haalt gewoon voor vertrek een visum in den Haag.marshall schreef:
Nu alleen nog kijken of ik een bus/trein/vlieg ticket het land uit ga pakken om problemen te vermijden met het feit dat het een enkeltje is.
Ticket boeken?
Re: Ticket boeken?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Veel plezier.marshall schreef:ROUTE DATUM VLUCHTTIJD. VLUCHT BAGAGE
DUS - BKK 11.09. 17:50 - 09:40+1 AB7150, M 20KG
The game is on![]()
![]()
330 euro (10 meer voor op de zondag).
Nu alleen nog kijken of ik een bus/trein/vlieg ticket het land uit ga pakken om problemen te vermijden met het feit dat het een enkeltje is.
Bus/trein ticket voldoet niet aan de entry eisen, dat is een vliegticket (of zoals Jenny schreef een visum).
Ah een enkeltje, ja ik heb echt een retour nodig.
Als je een ticket wil gebruiken als bewijs dat je het land echt weer uitgaat, dan is een bus/trein kaartje niet genoeg. Het zou dan echt om een vliegticket moeten gaan volgens mij.
airasia.com voor super goedkope vluchten het land uit....heb je iig een ticket.
Als je een ticket wil gebruiken als bewijs dat je het land echt weer uitgaat, dan is een bus/trein kaartje niet genoeg. Het zou dan echt om een vliegticket moeten gaan volgens mij.
Mwa voor die prijs heb ik denk ik ook een 60 dagen visum ofzo.Llinda schreef:Ah een enkeltje, ja ik heb echt een retour nodig.
-
Ik heb nog wel een tip:
Als je een geschikte vlucht hebt gevonden op een bepaalde dag met een bepaalde maatschappij, vergelijk dan de totaalprijs van verschillende aanbieders.
Gisteren een ticket naar Beijing geboekt, en de startprijs was overal hetzelfde, maar met alle 'customer service charges' zat er uiteindelijk 40 euro verschil tussen de goedkoopste en duurste aanbieder.
Als je een geschikte vlucht hebt gevonden op een bepaalde dag met een bepaalde maatschappij, vergelijk dan de totaalprijs van verschillende aanbieders.
Gisteren een ticket naar Beijing geboekt, en de startprijs was overal hetzelfde, maar met alle 'customer service charges' zat er uiteindelijk 40 euro verschil tussen de goedkoopste en duurste aanbieder.