met oldtimer naar peking

Stel hier je vragen over Rusland, Mongolië en China of misschien wil je meer weten over de beroemde treinroute? Maar ook ook andere landen zoals Tibet, Hongkong, Macau en Taiwan komen hier aan bod.
Plaats reactie
renekroon

met oldtimer naar peking

Bericht door renekroon »

Ik ben van plan om in mei 2012 met een kleine groep oldtimerliefhebbers via rusland en mongolie naar Peking te rijden. De reis zal ongeveer een maand gaan duren waarna de auto's per boot terug naar Nederland worden vervoerd.

Zijn er mensen die met een dergelijke tocht ervaring hebben?
Alle tips zijn meer dan welkom.
jdeheij
Reiziger
Contacteer:

Re: met oldtimer naar peking

Bericht door jdeheij »

Leuke actie alleen is het onmogelijk om auto te rijden in china. Dit is verboden.
renekroon

Bericht door renekroon »

Heb mij laten vertellen dat autorijden wel mogelijk is in China mits je gebruik maakt van een gids die in dienst is van de staat.
jdeheij
Reiziger
Contacteer:

Bericht door jdeheij »

Als je het op die manier doet is het misschien wel mogelijk ja.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Weet wel iemand die op de fiets is en naar China maar niet met de auto? Maar lijkt me dat een aantal dingen wel overeen komen? Kijk anders eens op het weblog van Fred
Marc van der Burg

Qreply

Bericht door Marc van der Burg »

Ook wij zijn van plan naar Peking te rijden in 2012. We bouwen hiervoor een eend om naar een burton. In 2008 deelgenomen aan Amsterdam/Dakar challenge. Daar ervaren dat het belangrijkste aan zo'n reis is dat je gezamelijk met een aantal autos die kant op gaat. Als jullie hiervoor openstaan, zou ik graag eens over de plannen willen praten......
Plaats reactie