Indonesië kletstopic

Stel hier je vragen over Indonesië.
nammen
Vakantieganger

Re: Indonesië kletstopic

Bericht door nammen »

Heb je advies nodig of ben je van plan op java te verblijven o.a bogor en de punjak je kunt me benaderen voor goedkope plaatsen die ik ken kamers, hotels etc. Ik woon in de punjak (tugu) veel reis plezier in indonesie *O*
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

nammen schreef:Heb je advies nodig of ben je van plan op java te verblijven o.a bogor en de punjak je kunt me benaderen voor goedkope plaatsen die ik ken kamers, hotels etc. Ik woon in de punjak (tugu) veel reis plezier in indonesie *O*
Volgens mij ligt dat niet in het oosten van Java :P Nee, ALS ik naar Java ga, dan wordt het een trip van Surabaya naar Bali.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
nammen
Vakantieganger

Bericht door nammen »

hmm, Java Barat maar mijn advies is en blijft gratis (woon nu bijna 5 jaar in indonesie)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik wil er geen nieuw topic voor aanmaken dus dan maar hier. Iemand een idee of je een Visum on Arrival kunt krijgen op het vliegveld van Padang (Sumatra)? Ik zit er aan te denken een paar weken terug te gaan naar Indonesie...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
nammen
Vakantieganger

Bericht door nammen »

Zelfde procudure als op het vliegveld in jakarta kosten na ik weet 25 dollar maar sinds ik een kitap heb nu 8 mnd of het visum ietsje duurder is verlengen kan 1 x op elk immigratie kantoor veel reis plezier. *O*
En voor de mensen die op java (barat) puncak een villa willen huren de prijzen kelderen dus normaal 120 dollar zijn ze nu gemakkelijk te vinden voor 60 dollar heb je een tip nodig , om een villa in de bergen voor een week te huren kun je mij vragen dat staat vrij.
nammen
Vakantieganger

Bericht door nammen »

HEEEEEEEEEEEEEELLLLL vEEEEELLL Plezier op borneo
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik heb er even een apart topic gemaakt voor reizen met een gids. Dan kunnen we het later ook gemakkelijker terug vinden.
nammen
Vakantieganger

Bericht door nammen »

ok leuk mischien kan ik mensen een gids aan bieden die ik ken, en daar door ook vertrouwd is tegen een redelijke prijs bv chafeurs in de punjac die je hele mooie plaatsen laten zien in de bergen je huurt dan voor weinig een auto met chafeur voor zon 45 euro per dag.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

nammen schreef:ok leuk mischien kan ik mensen een gids aan bieden die ik ken, en daar door ook vertrouwd is tegen een redelijke prijs bv chafeurs in de punjac die je hele mooie plaatsen laten zien in de bergen je huurt dan voor weinig een auto met chafeur voor zon 45 euro per dag.
Je weet dat producten diensten of websites promoten niet toegestaan is he? :) Wanneer je iemand een gids aan wilt bieden kun je deze het beste gewoon in het topic noemen zodat de persoon zelf contact op kan nemen. Desnoods kan hij / zij jou als referentie opgeven (als dat gewenst is).
nammen
Vakantieganger

Bericht door nammen »

O ik begrijp het nu het is idd maar beter een reis organisatie te spreken bij deze ik zwijg als en graf en weet niks hoor _O_
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

nammen schreef:O ik begrijp het nu het is idd maar beter een reis organisatie te spreken bij deze ik zwijg als en graf en weet niks hoor _O_
Je weet vast een hoop, maar ik heb je vooralsnog op weinig nuttige informatie kunnen betrappen. Behalve dan dat je bungalows hebt, en alles wel kan regelen. Ik ben nog niets tegengekomen wat ik niet met gemak zelf kan.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

nammen schreef:O ik begrijp het nu het is idd maar beter een reis organisatie te spreken bij deze ik zwijg als en graf en weet niks hoor _O_
Nee hoor je hoeft geen reisorganisatie te noemen. Maar als je mensen kent die kunnen helpen plaats dan gewoon hun naam, contactgegevens of hoe je ze zelfstandig kunt bereiken op de website zodat men zonder tussenkomst van anderen contact op kan nemen.
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

Woehoe! Ik heb vandaag mn paspoort met 60 dagen visum voor Indonesie binnen gekregen *O* (met pelita geregeld, had echt geen tijd om 2 keer naar Den Haag te gaan, stress om mn stage af te ronden...).

Het komt snel dichterbij en ik ben er bijna klaar voor :) probeer tussen het schrijven aan mn stageverslag door steeds kleine dingetjes te regelen...
Selalu mencari...
Rick Jansen

Bericht door Rick Jansen »

nammen schreef:Heb je advies nodig of ben je van plan op java te verblijven o.a bogor en de punjak je kunt me benaderen voor goedkope plaatsen die ik ken kamers, hotels etc. Ik woon in de punjak (tugu) veel reis plezier in indonesie *O*
Hoi !

Ik ben van plan mijn eerste nacht(en) in Bogor te verblijven ipv het grote Jakarta. Ik kom namelijk 's avonds aan en wil dan even acclimatiseren. Goed idee lijkt me toch? Weet jij leuke goedkope plaatsen om mijn eerste nacht(en) door te brengen? Alvast bedankt! :)
Skatjuh

Bericht door Skatjuh »

Hoi,

Ik wil graag weten wanneer het de beste tijd is om 2 a 3 maanden naar indonesie te gaan?
Om zo optimaal mogelijk van het weer en de natuur te genieten.
Ik ga namelijk samen met mijn vriend backpacken en wil natuurlijk niet door de stromende modder lopen.
Echter wil ik natuurlijk wel genieten van de bloeiende jungle :)
Plaats reactie