Goedkoop ho(s)tel bij Singapore airport
Goedkoop ho(s)tel bij Singapore airport
Beste allen,
Vriend en ik zijn heerlijk aan het reizen en eind mei vertrekken we vanaf Hanoi met het vliegtuig naar Bali.
We hebben een tussenstop in Singapore. We komen daar aan eind van de dag aan en gaan de volgende dag al weer vroeg met het vliegtuig.
Nu we op een later tijdstip weer in Singapore komen, dacht ik deze keer vlakbij het vliegveld te slapen. Toch nauwelijks tijd om de stad te verkennen!
Helaas kan ik alleen maar dure accomodatie vinden. Iemand ervaring met een beetje budget ho(s)tel vlakbij het vliegveld??
Alvast bedankt voor eventuele antwoorden!
Vriend en ik zijn heerlijk aan het reizen en eind mei vertrekken we vanaf Hanoi met het vliegtuig naar Bali.
We hebben een tussenstop in Singapore. We komen daar aan eind van de dag aan en gaan de volgende dag al weer vroeg met het vliegtuig.
Nu we op een later tijdstip weer in Singapore komen, dacht ik deze keer vlakbij het vliegveld te slapen. Toch nauwelijks tijd om de stad te verkennen!
Helaas kan ik alleen maar dure accomodatie vinden. Iemand ervaring met een beetje budget ho(s)tel vlakbij het vliegveld??
Alvast bedankt voor eventuele antwoorden!
Re: Goedkoop ho(s)tel bij Singapore airport
Ik heb een aantal jaren geleden geslapen in onderstaande hostels. Beiden zijn circa 30 min met de MRT. De laaste was een leuke hostel in litte india maar had een erg drukke dorm waar mensen zo'n beetje de hele nacht kwamen binnen lopen of vertrokken.
nsshotel.com
http://www.sleepysams.com
Succes!
Groetjes Ilonka
nsshotel.com
http://www.sleepysams.com
Succes!
Groetjes Ilonka
"Dromen zijn geen bedrog, die zijn er om te verwezenlijken!" ilonka.aroundtheglobe.nl
Dat Sleepy Sam's heb ik erg slechte verhalen over gehoord. Wou er zelf bijna blijven maar besloot het toch maar niet te doen. Volgens mij is Singapore Changi een prima vliegveld waar je wel een nachtje door kan brengen. Scheelt weer geld 

Jazeker is het vliegveld super, maar je moet wel overal voor betalen... Sessies van 6 uur slaap voor over de 40 dollar ofzo. En voor de lekkere stoelen is het ook gewoon betalen. En weet niet of ze op dit schone airport toestaan dat je over de stoeltjes aan het semi-oke aan het slapen bent...haha!