WWOOF in Tasmania?

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
JCB
Vakantieganger

WWOOF in Tasmania?

Bericht door JCB »

Zijn er ook veel WWOOF plekken te vinden in Tasmania? Of zijn die in die staat juist totaal niet te vinden?
Kims
Reisexpert

Re: WWOOF in Tasmania?

Bericht door Kims »

Hoi,

Er zijn heel veel Wwoof-plekken in Tasmanie. Zie http://www.wwoof.com.au/. Je wordt lid en dan krijg je een boekje met alle Wwoof adressen en ook online kun je die plekken en details vinden.

Veel plezier ^O^
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
JCB
Vakantieganger

Bericht door JCB »

Ik ga zeker lid worden. Alleen dat doe ik als ik bijna ga of daar ter plekke. Gezien het lidmaatschaap 1 jaar geldig is voor zover ik weet en ik niet wil dat het halverwege mijn reis verlopen is.

Maar bedankt voor je antwoord! Ga er daar zeker gebruik van maken!

Maakt het voor die wwoof plekken overigens nog uit wanneer je er bent? Ik ben er ergens in december/januari waarschijnlijk.
Kims
Reisexpert

Bericht door Kims »

Het is slim om op tijd contact op te nemen met de Wwoof addressen waar je naartoe wilt, wij merkten dat de 'populairste' plekken snel mensen hebben. Vooral in december en januari zal het belangrijk zijn omdat er dan veel toeristen zijn tijdens de zomer. En zorg dat je duidelijk hebt hoeveel je 'moet' werken en wat voor soort werk je gaat doen voor kost en inwoning. Wij hebben altijd positive ervaringen gehad, maar ook van mensen gehoord dat ze 'gebruikt' werden ipv betaalde krachten voor 8 uur per dag.

Have fun!
8-)
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Plaats reactie