3 weken vietnam en laos
3 weken vietnam en laos
Heeft er iemand voor mij een tijdplanning, advies voor een reis vanaf Ho chi minh. Ik wil graag de kust af Da nang, na trang , ha long bay etc naar het noorden en dan via Hanoi naar Laos. En Hiervoor heb ik 3 weken de tijd, dat moet wel genoeg zijn toch? Ik hoor het graag.
Re: 3 weken vietnam en laos
3 weken om heel Vietnam te doorkruisen is niet heel ruim, maar te doen. Ik neem aan dat je tijd in Laos daarna begint?
Ikzelf heb ik in ruim 3 weken Vietnam HCMC, Nha Trang, Hanoi, Hue, Hanoi, Halong Bay en Sapa bezocht. Zie http://www.ikreis.net/main.php?cid=326. Gezien de lange afstanden zou ik niet sneller willen reizen, maar je zou er bv voor kunnen kiezen om een of meerdere trajecten te vliegen.
Ikzelf heb ik in ruim 3 weken Vietnam HCMC, Nha Trang, Hanoi, Hue, Hanoi, Halong Bay en Sapa bezocht. Zie http://www.ikreis.net/main.php?cid=326. Gezien de lange afstanden zou ik niet sneller willen reizen, maar je zou er bv voor kunnen kiezen om een of meerdere trajecten te vliegen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
ik hoop ook dat je niet 3 weken hebt voor beide landen.
3 weken zuid naar noord in vietnam is al behoorlijk haasten. Het kan wel hoor. Maar ik zou niet weten hoe je 2 landen in 3 weken zou moeten doen zonder binnelandse vlucht.
wij hebben in 4 weken Hanoi, Halong bay, Sapa/bacha, Hue, Hoi an, Natrang, Dalat en ho chi minh city met mekong delta gedaan. En we hadden er flink de pas in...
3 weken zuid naar noord in vietnam is al behoorlijk haasten. Het kan wel hoor. Maar ik zou niet weten hoe je 2 landen in 3 weken zou moeten doen zonder binnelandse vlucht.
wij hebben in 4 weken Hanoi, Halong bay, Sapa/bacha, Hue, Hoi an, Natrang, Dalat en ho chi minh city met mekong delta gedaan. En we hadden er flink de pas in...
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
Ik ben drie weken in Vietnam geweest rond de jaarwisseling. Ik moest daarvoor Sapa overslaan. Dat is in de bergen en heb er dus voor gekozen niet in de ijskoude te zitten! Ik ben daar in tegen vrij lang in Halong Bay geweest i.v.m. Cliff Climbing, wat ik helemaal te gek vind.
De bus die je pakt van Hanoi naar Ho Chi Minh City, laat je kiezen tussen Dalat en Nha Trang!
De bus die je pakt van Hanoi naar Ho Chi Minh City, laat je kiezen tussen Dalat en Nha Trang!
3 weken is voor alleen Vietnam al aan de korte kant, laat staan Laos er bij. Maar met veel nachtbussen en tussendoor een keertje vliegen is het misschien te doen, maar ik zou het niet aanraden.
Vergeet ook vooral Hoi An niet te bezoeken, een prachtige plaats en veel meer de moeite waard dan Nha Trang.
Vergeet ook vooral Hoi An niet te bezoeken, een prachtige plaats en veel meer de moeite waard dan Nha Trang.