Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Vandaag lekker in het zonnetje gezeten. Morgen ook nog vrij, lekker zeilen dan:)
Ik heb die beelden ook gezien Jenny, echt heel erg!!
Ik heb gisteren even tijdje op het strand zitten lezen en daarna weer even uit de zon geweest. Vandaag fietsttocht gedaan door de bollenstreek maar de hele dag zon is me beetje teveel geworden
ben echt doodmoe en kan zo slapen maar moet van mezelf nog even wachten...
Ik heb gisteren even tijdje op het strand zitten lezen en daarna weer even uit de zon geweest. Vandaag fietsttocht gedaan door de bollenstreek maar de hele dag zon is me beetje teveel geworden

- bolletjeom
- Reisexpert
Zaterdag gewerkt maar op weg naar huis kreeg ik een uitnodiging voor een BQQ. erg fijn als je zelf geen tuin hebt
tot laat bij de vuurkorf gezeten. Heerlijk. gister om 9.00 begonnen aan een wandeling. het was nog niet snikheet en de rest van nederland zat nog aan een paasontbijt dus het was lekker rustig.
Toen thuis met vrienden lekker aan de paasbrunch. Er zat een 1,5 jarige bij dus daarna naar beneden om in het park megabellen te blazen.
Vandaag naar Dalfsen gereden en daar langs de vecht gewandeld en lekker in de zon een lonely planet gelezen,
al met al een héérlijk weekend dat wat mij betreft veel te vroeg afgelopen is!

tot laat bij de vuurkorf gezeten. Heerlijk. gister om 9.00 begonnen aan een wandeling. het was nog niet snikheet en de rest van nederland zat nog aan een paasontbijt dus het was lekker rustig.
Toen thuis met vrienden lekker aan de paasbrunch. Er zat een 1,5 jarige bij dus daarna naar beneden om in het park megabellen te blazen.
Vandaag naar Dalfsen gereden en daar langs de vecht gewandeld en lekker in de zon een lonely planet gelezen,
al met al een héérlijk weekend dat wat mij betreft veel te vroeg afgelopen is!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- LadyHeather
- Reisexpert
afgelopen weekend was wat mij betreft een leuke mix van werken (moet ook gebeuren) en heerlijk motor rijden in de zon.
echt genieten! ik vang veel wind op mijn motor, dat is in de winter vrij koud maar met die zon de afgelopen dagen juist HEERLIJK! Was precies de juiste temperatuur 

Selalu mencari...
- bolletjeom
- Reisexpert
we staan al een tijdje op een wachtlijst voor een huur huis.
Kregen vandaag een telefoontje dat we naar een huis mochten gaan kijken
addertje onder het gras was. Huurcontract moet 1 mei ingaan
Dat is over een paar dagen. En we staan op het punt om 3 weken op vakantie te gaan. we hebben een opzeg termijn etc. Zouden we 2 maanden dubbele huur hebben en bemiddelingskosten moeten betalen. Dat zit er nu eigenlijk net niet in.
Balen, maar ik vind het echt te gek dat je een huis moet accepteren en direct een contract enzo. Iedereen heeft toch een maand opzeg termijn ???
anyway, we hebben deze kans dus laten lopen.
Kregen vandaag een telefoontje dat we naar een huis mochten gaan kijken

addertje onder het gras was. Huurcontract moet 1 mei ingaan

Dat is over een paar dagen. En we staan op het punt om 3 weken op vakantie te gaan. we hebben een opzeg termijn etc. Zouden we 2 maanden dubbele huur hebben en bemiddelingskosten moeten betalen. Dat zit er nu eigenlijk net niet in.

Balen, maar ik vind het echt te gek dat je een huis moet accepteren en direct een contract enzo. Iedereen heeft toch een maand opzeg termijn ???
anyway, we hebben deze kans dus laten lopen.
Dat had ik dus ook toen ik voor een huurhuis zocht. Ik kreeg op woensdag te horen dat ik de dag erna kon komen kijken om 14:00... Nu werk ik fulltime en kan ik niet zomaar vrij nemen... Ik gaf dat aan of het niet op een ander moment kon, maar dat was allemaal niet mogelijk. Wel kon ik een ander machtigen te komen kijken namens mij maar je moest op het einde een soort verklaring ophalen bij de woningcorporatie en dat kon je alleen zelf doen
Dus ik moest alsnog zelf.. En dat terwijl ik nummer 17 was voor het huis en ik moest hopen dat er 16 zouden weigeren
Ik heb dus uiteindelijk m'n moeder laten kijken maar verder geen actie ondernomen want de kans was zo klein dat ik dat huisje zou krijgen... Ik vind het echt te gek voor woorden dat er van je werd verlangd dat je zo standby moet zijn! Ik vroeg ook of dat normaal was maar ja het was wel zo dat je altijd op korte termijn moest kijken
Gelukkig moet je 10 jaar ingeschreven staan en was dit een gelukstreffer (stond 4 jaar ingeschreven) en is het niet meer voorgekomen....
Toen ben ik naar particuliere verhuur gaan kijken en daar had ik ook dat huurcontract alleen op bepaalde datum in kon gaan maar ik ging ook op vakantie. Had geluk dat ik thuis woonde dus geen dubbele lasten had en huurverlaging kreeg voor een jaar waardoor die 2 weken eerder accepteren uiteindelijk stuk aantrekkelijker werden.
Maar ben het met je eens, het is te gek dat dat allemaal wordt verwacht. Alsof je altijd flexibel bent
En snap wel dat je deze kans hebt laten lopen

Toen ben ik naar particuliere verhuur gaan kijken en daar had ik ook dat huurcontract alleen op bepaalde datum in kon gaan maar ik ging ook op vakantie. Had geluk dat ik thuis woonde dus geen dubbele lasten had en huurverlaging kreeg voor een jaar waardoor die 2 weken eerder accepteren uiteindelijk stuk aantrekkelijker werden.
Maar ben het met je eens, het is te gek dat dat allemaal wordt verwacht. Alsof je altijd flexibel bent

- bolletjeom
- Reisexpert
hoe kom ik dan van het stemmetje in mijn hoofd af dat zegt: sukkel!!! het kan wel weer een eeuwigheid duren voordat je weer een kans krijgt
ach ja, kan het toch niet meer terug draaien.

Wanneer je particulier wil huren móet je er ook zo bovenop zitten. Heb toen via marktplaats ook vaak wat gevonden. Ook het huis dat bij de tussenpersoon werd aangeboden. Omdat we rechtstreeks contact op konden nemen hebben we bespaard, op de best riante bemiddelingskosten.
Eh dat geheime recept heb ik niet paraatbolletjeom schreef:hoe kom ik dan van het stemmetje in mijn hoofd af dat zegt: sukkel!!! het kan wel weer een eeuwigheid duren voordat je weer een kans krijgt![]()

Mooi gezegd.. 

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik heb een heerlijk paasweekend gehad, met op vrijdag een BBQ. zaterdag een verjaardag en zondag met vrienden in het park, daarna ging ik vanaf maandag zeilen..
op maandag van Enkhuizen naar de afsluitdijk, daarna op dinsdag naar de Terschelling en woensdag terug naar IJsselmeer en overnacht in de haven van Workum en gister toen weer terug naar Enkhuizen.. 's avonds dit afgesloten met een gratis concert van ilse de lange in Eindhoven en nu begint weer een mooi weekend
op maandag van Enkhuizen naar de afsluitdijk, daarna op dinsdag naar de Terschelling en woensdag terug naar IJsselmeer en overnacht in de haven van Workum en gister toen weer terug naar Enkhuizen.. 's avonds dit afgesloten met een gratis concert van ilse de lange in Eindhoven en nu begint weer een mooi weekend

Vakantie!!!!!!!!!
Lekker een paar dagen naar Kiev, en relatief veel tijd voor mijn studie en om te solliciteren.
Lekker een paar dagen naar Kiev, en relatief veel tijd voor mijn studie en om te solliciteren.

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
zeilen is heerlijk! net als slapen op een boot ( die niet te veel schommelt)
@jenny, tot vanavond!
@jenny, tot vanavond!
Heel veel plezier Jenny 
Bij ons was het zooo rustig op het werk... alles om ons heen is vrij
We hebben daarom tussen bepaalde feestdagen verplichte adv dagen om te voorkomen dat we ons vervelen...
Anyway net op een ongelukkige manier mijn duimkussentje gestoten, net waar een bot zit
doet ongelooflijk pijn maar is al stuk minder dik dan het was

Bij ons was het zooo rustig op het werk... alles om ons heen is vrij

Anyway net op een ongelukkige manier mijn duimkussentje gestoten, net waar een bot zit

- bolletjeom
- Reisexpert
duimkussentje.... Waar zit die?