Vliegticket Mexico
Vliegticket Mexico
Toch maar een nieuw topic aangezien ik nog geen reacties heb gekregen.
Ik wil in december van Mexico Ciy naar Cancun reizen en wil hier 6,5 week voor uittrekken. Er is vast genoeg tijd om ook Guatemala/Belize en misschien zelf Honduras te bezoeken. Dat moet ik nog uitzoeken.
Ik ben momenteel aan het zoeken naar een ticket. Heb een ticket voor € 758 gevonden. 03-12-12 Amsterdam-Mexico City, 18-01-12 Cancun-Miami (tussenstop 4dgn.) en 20-01-12 Miami-Amsterdam.
Is dit een goede prijs????? (zonder lange tussenstop op terugweg zijn tickets duurder)
Wat is jullie (prijs)ervaring, nu boeken of wachten??
Alvast bedankt!!
Ik wil in december van Mexico Ciy naar Cancun reizen en wil hier 6,5 week voor uittrekken. Er is vast genoeg tijd om ook Guatemala/Belize en misschien zelf Honduras te bezoeken. Dat moet ik nog uitzoeken.
Ik ben momenteel aan het zoeken naar een ticket. Heb een ticket voor € 758 gevonden. 03-12-12 Amsterdam-Mexico City, 18-01-12 Cancun-Miami (tussenstop 4dgn.) en 20-01-12 Miami-Amsterdam.
Is dit een goede prijs????? (zonder lange tussenstop op terugweg zijn tickets duurder)
Wat is jullie (prijs)ervaring, nu boeken of wachten??
Alvast bedankt!!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Vliegticket Mexico
De ticketprijzen gaan op dit moment sky high.
De eerste brandstof toeslagen zijn al aangekondigd.
Iets met het Midden-Oosten.
Ga er maar vanuit dat binnen hele korte termijn tickets veel duurder gaan worden.
Een betaald ticket mogen ze niet meer verhogen, dus snel boeken!!
De eerste brandstof toeslagen zijn al aangekondigd.
Iets met het Midden-Oosten.
Ga er maar vanuit dat binnen hele korte termijn tickets veel duurder gaan worden.
Een betaald ticket mogen ze niet meer verhogen, dus snel boeken!!
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Ik vind dat je wel heel erg snel van te voren bent en zou zeker even wachten.
Alhoewel wel een goed punt over olieprijzen.
Prijs is ook niet heel slecht hoor maar kan wellicht nog wel 100 euro lager.
Veel maatschappijen kan je niet zo ver vooruit boeken, zeker low-cost niet maar ook arkefly enzo bieden mar aan tot oktober aan op dit moment.
Een retourticket naar cancun en vanaf daar een low-cost vlucht naar mexicostad zou denk ik goedkoper uit pakken,
Check air berlin (vanaf dusseldorf), arkefly, martinair, jetairfly (brussel) of die al tarieven aanbieden en welke dat dan zijn. Delta airlines is ook vaak goedkoop maar met stop in USA.
Er is tegenwoordig ook een low-cost airline vanaf miami sprit airways, wellicht kan je dan je huidige ticket doen maar zonder het stukje naar miami.
Alhoewel wel een goed punt over olieprijzen.
Prijs is ook niet heel slecht hoor maar kan wellicht nog wel 100 euro lager.
Veel maatschappijen kan je niet zo ver vooruit boeken, zeker low-cost niet maar ook arkefly enzo bieden mar aan tot oktober aan op dit moment.
Een retourticket naar cancun en vanaf daar een low-cost vlucht naar mexicostad zou denk ik goedkoper uit pakken,
Check air berlin (vanaf dusseldorf), arkefly, martinair, jetairfly (brussel) of die al tarieven aanbieden en welke dat dan zijn. Delta airlines is ook vaak goedkoop maar met stop in USA.
Er is tegenwoordig ook een low-cost airline vanaf miami sprit airways, wellicht kan je dan je huidige ticket doen maar zonder het stukje naar miami.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Thanks voor de reacties.
Wellicht dat de prijzen nog gaan dalen. Maar op dit moment is het op deze manier het goedkoopst. Als ik nu zoek op een retour Mexico City, een retour Cancun of een retour Miami dan is de prijs een paar tientjes lager of zelfs hoger. En daar zijn dan nog niet de extra kosten van een extra vliegticket bij opgeteld (aangezien ik graag in Mexico City wil beginnen).
Hetzelfde geldt voor de optie Miami waar ik op heb gezocht. Met een tussenstop van een aantal dagen Miami is het ticket ook voordeliger dan zonder een dergelijke tussenstop. De vlucht die ik heb gevonden is heen met Iberia en terug met American Airlines.
Of nu het ticket kopen in de wetenschap dat het wellicht nog 100 euro kan dalen of het ''risico'' nemen met wachten en het hoger uitvalt. Bij de olieprijs had ik nog niet echt stilgestaan dus bedankt!
Wellicht dat de prijzen nog gaan dalen. Maar op dit moment is het op deze manier het goedkoopst. Als ik nu zoek op een retour Mexico City, een retour Cancun of een retour Miami dan is de prijs een paar tientjes lager of zelfs hoger. En daar zijn dan nog niet de extra kosten van een extra vliegticket bij opgeteld (aangezien ik graag in Mexico City wil beginnen).
Hetzelfde geldt voor de optie Miami waar ik op heb gezocht. Met een tussenstop van een aantal dagen Miami is het ticket ook voordeliger dan zonder een dergelijke tussenstop. De vlucht die ik heb gevonden is heen met Iberia en terug met American Airlines.
Of nu het ticket kopen in de wetenschap dat het wellicht nog 100 euro kan dalen of het ''risico'' nemen met wachten en het hoger uitvalt. Bij de olieprijs had ik nog niet echt stilgestaan dus bedankt!
http://www.jetairfly.com/ zou ik zeker naar kijken (misschien wel retour via cancun en dan binnenlands naar MC vliegen.
Nog niet geboekt en inmiddels is de prijs €825. Nu met British Airways. Wel zonder tussenstop Miami op terugweg. Dus zo'n 30-50 euro duurder.
Wanneer komen gemiddeld aanbiedingen voor deze vertrekperiode? Of zijn prijzen standaard duurder in december en voor een reisperiode van 7 weken?
Wanneer komen gemiddeld aanbiedingen voor deze vertrekperiode? Of zijn prijzen standaard duurder in december en voor een reisperiode van 7 weken?
Ik zou er niet van uit gaan dat het ticket goedkoper wordt. Je zit weliswaar niet IN de kerstvakantie, maar rondom de kerstvakantie zijn tockets vaak duurder. De stijgende brandstofprijzen komen de ticketprijzen ook niet ten goede.JTB85 schreef:Nog niet geboekt en inmiddels is de prijs €825. Nu met British Airways. Wel zonder tussenstop Miami op terugweg. Dus zo'n 30-50 euro duurder.
Wat de duur van het ticket betreft: bij sommige maatschappijen zijn tickets van meer dan 30 dagen duurder dan tickets van minder dan 30 dagen, terwijl bij andere maatschappijen de grens ligt bij 60 of 90 dagen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
ALLE luchtvaartmaatschappijen hebben de brandstoftoeslagen verhoogd de afgelopen weken. Sommige zelfs al 2 keer. Meestal met €50/€100 per ticket!
Ik denk niet dat vluchten voorlopig goedkoper worden....
Ik denk niet dat vluchten voorlopig goedkoper worden....
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Die verhogingen komen ongeveer wel overeen met de stijging van de tickets die ik zoek. Denk dat ik hier voor ga. Mocht er nog een aanbieding komen die dan 200 euro scheelt dan is het maar zo. Om elke week naar tickets te gaan zoeken is ook niet alles.
Als je nog niet geboekt hebt:
* Kijk ook even bij Iberia voor vluchten vanaf Amsterdam (zo rond de € 810 vandaag)
* Als je zin hebt in een omweg: vanaf Brussel, via Frankfurt en Toronto, zag ik voor zo'n € 710 bij Air Canada.
(Gevonden op supervliegtickets.nl )
* Kijk ook even bij Iberia voor vluchten vanaf Amsterdam (zo rond de € 810 vandaag)
* Als je zin hebt in een omweg: vanaf Brussel, via Frankfurt en Toronto, zag ik voor zo'n € 710 bij Air Canada.
(Gevonden op supervliegtickets.nl )
basdutchy woont in lima. hij is beheerder van de website http://www.reisinfoperu.nl
Thanks voor de hulp. Heb het ticket zaterdag geboekt. Ben er blij mee en mocht het nog zakken dan is het maar zo. Super veel zin in mijn reis.