Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Ingritaaa »

Poeh, het boek wat ik nu voor mijn tentamen moet lezen is wel echt het meest verschrikkelijke dat ik ooit heb moeten lezen! Echt kan hoe droog, saai en langdradig het is geschreven. Zinnen van 6 regels is toch niet volgbaar? Helaas moet ik nog erg veel bladzijden.
Misschien moet ik zo maar even stoppen, morgen weer een dag!

@Bolletje: nog gefeliciteerd! Ben je nog een beetje bruin geworden in Valencia?

Hebben jullie een leuke dag gehad?

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Ik kan er zelf ook ineens niet meer van schrijven.. :N

Maar ik wilde zeggen dat het werkelijk knap is hoe dit zo heeft kunnen worden!

Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Vandaag een uur lang naar een filmpje van mezelf gekeken. Moet zeggen dat het me uiteindelijk best meeviel!

Verder gewoon 6 uur lesgegeven vandaag, weinig bijzonders. Ben wel een van m'n collega's heel dankbaar vandaag voor haar hulp met cijfers invoeren! Sommige mensen hebben hun hart op de juiste plaats, en weten dat onder je riem te steken op momenten dat je het nodig hebt ;)

Flauwe zin, ik ga lekker slapen. Morgen nog stage lopen, en dan een paar dagen geen kids. Kan ik verder gaan met die #^*^#%^ cijfers.... (We hebben een zeer slecht systeem, je bent ongeveer 4 minuten per leerling kwijt. En aangezien ik meer dan 150 leerlingen heb....)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

zo!!! wat een lekkere dag! Van de baas krijgt iedereen op zijn verjaardag een halve dag vrij dus om 13.30 liep ik het kantoor uit en een paar uur later zat ik op een terrasje in de zon. Lekker een tapasje erbij ( die een stuk goedkoper zijn dan in spanje) en vanavond gezellig een vriendin op de thee gehad. Lekker gekletst over reizen enzo. Altijd leuk.

Morgen gewoon weer aan het werk net als vrijdag en helaas ook deze keer weer op zaterdag. Geen extra lang weekend voor mij dus -O-
Morgen hebben we op het werk een vreestfestijn wat wil zeggen dat iedereen een zelfgemaakt hapje moet meenemen. Heb net 2 pakken bacon staan bakken :Y
Maar mocht iemand ooit nog zin hebben in een lekker hapje...
Toast, plakje uitgebakken bacon, plakje camembert en een klein reepje dadel.
Zeer lekker en van het weekend ontdekt in Valencia
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Oops een beetje te laat dan maar alsnog gefeliciteerd!!!
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ Bolletje, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ben druk met de studie en helaas zie ik niet zoveel op mijn laptop als ik daarmee buiten zit ;) en dat ding is ook te zwaar om mee te nemen, ben aan sparen voor mini laptop want die ben ik voor afstuderen toch nodig is het iig al makkelijker om mee te nemen ;)
bolletjeom
Reisexpert

daar zouden ze echt nog wat op moeten vinden!!! een laptop waarmee je ook goed buiten kunt werken!
(of bestaat dat al?)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

geen idee of dat al bestaat, maar lijkt mij zeker wat.. maar zou eventueel een scherm dat je over je beeld plaatst of er boven helpen?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:daar zouden ze echt nog wat op moeten vinden!!! een laptop waarmee je ook goed buiten kunt werken!
(of bestaat dat al?)
Met een Sony VAIO is het in de schaduw zeer goed te doen, in de zon iets minder.

Mijn leerlingen willen ook buiten werken, ik ben daar niet zo'n voorstander van :P
emiels
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door emiels »

Bolletje nog gefeliciteerd he :)

Gisteren een nieuw zakenpaspoort (66 pagina) aangevraagd, mijn huidige normale is al bijna vol na nog niet eens 2 jaar....
Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ga vandaag voor het eerst van m'n leven naar de Keukenhof ;) Gelijk voor een fotoshoot, dus ik ben wel benieuwd!
bolletjeom
Reisexpert

daar ben ik ook nog nooit geweest. Moet ik ook eens op mijn dingen te doen lijst zetten.

Prachtig weer..... En ik ben opweg naar mijn werk :(
morgen heel vroeg op voor een paaswandeling voordat de massa wakker is. Lekker een klompenpad. Door de weilanden, langs de lammetjes etc. Heb er nu al zin in.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik wil gisterenavond naar het strand na heerlijk op het terras te hebben gezeten nabij m'n werk....gaat het regenen :o daar ging m'n uitwaaiplannetje dus maar een dvd gehuurd en ben er nog steeds stil van! Heb The Pianist gekeken. Prachtige film. Ben ook bezig in een Auschwitz boek. Kan er niets aan doen maar vind deze geschiedenis zo indrukwekkend dat ik er vaak en veel over lees...

Vanmiddag richting mijn ouders voor het (verlate) vieren van hun verjaardagen en vanavond uit eten met een groepje. morgen heerlijk de hele dag niets doen. Misschien ga ik even door de duinen wandelen. Maandag ga ik fietsen rondom de tulpen velden.
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Is iedereen goed van het paaszonnetje aan het genieten? 8-)

Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ben klaar met genieten. Naja, ik wil nog wel langer, maar helaas moeten er ook andere dingen gebeuren....

Net beelden uit Syrie gezien op RTL4. Vreselijk! Is er iemand hier ook in Dera geweest? Zelf ben ik nooit zuidelijker gekomen dan Bosra.
Plaats reactie