Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Lekker is zo'n dag he? Of wanneer je een lijstje hebt die je lekker kunt wegwerken.... love it!
@bolletjeom Veel plezier in Valencia!
Bedankt trouwens! Ik was vergeten te zeggen dat ik ondertussen al genoeg resultaten had, dus het is niet meer nodigErik schreef:TuurlijkWill schreef:Ik ben momenteel bezig met een enquête voor m'n eindwerk (niet reis-gerelateerd). Zou ik de link hier mogen plaatsen in de hoop dat er enkele ATGers zin hebben om die enquête in te vullen?

Gewoon ff een uurtje op de porceleinen pony gaan zitten! Veel plezier bolletje!bolletjeom schreef:ga ik wel
ga ik niet?
Er wacht een vlucht op mij aan het einde van de dag.....maar sinds gisteravond doet mijn buik aan leegloop en ben ik redelijk misselijk. Het is nu al wel een uurtje of 2 wat rustiger en ik heb wat gegeten maar ik zit wel echt in dubio
ps. Ik zit niet te stoken hoor. Vanochtend de pony op station sloterdijk getest. Was maar net op tijd

Erik schreef:Lekker is zo'n dag he? Of wanneer je een lijstje hebt die je lekker kunt wegwerken.... love it!
Eens

mijn sollicitatiegesprek van vanmiddag werd verzet, dus had ik een middagje 'vrij' op school. Ik heb de hele middag toetsen geordend en cijfers in excel geklopt. Het moet nu nog een keer naar het cijfersysteem van de school, maar dat is een week werk ofzo en die tijd heb ik nu niet.... Komt wel een keer in een 'vakantie'.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Heeft iemand weleens een Magic Torch in zijn handen gehad? Zit nu te kijken, klinkt natuurlijk wel mooi, 1 minuut schudden en 2 uur licht alleen ben ik benieuwd hoeveel licht hier dan uit komt??
http://www.magictorch.nl/magictorch
http://www.magictorch.nl/magictorch
Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!
Nooit geprobeerd, maar klinkt best goed! Vooral het watervrije en drijf gedeelte. Ik heb zelf een opwindzaklamp (hoe noem je dat?) van de Decathlon geloof ik. Die doet het ook goed en was iets van 5 euro. Je hebt natuurlijk ook een knijpkat die wel fijn is. Ik heb ook zo'n campinglamp die je kunt opwinden, dan hoef je niet meer van die kousjes enzo te kopen voor eromheen. Maar ben benieuwd of het bevalt zo'n zaklamp.
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Klopt die opwind zaklampjes doen het inderdaad best goed, ook rubytec heeft ze in combinatie met een zonnepaneeltje. Hoe dan ook bijna altijd goed licht!
- bolletjeom
- Reisexpert
dag allemaal.
Ik ben weer in het land.
Valencia is een aanrader als je eens tegen een goedkoop ticket op loopt!!
Ik ben weer in het land.
Valencia is een aanrader als je eens tegen een goedkoop ticket op loopt!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
dit zaklampje heb ik aan mijn sleutelbos hangen, ideaalErik schreef:Klopt die opwind zaklampjes doen het inderdaad best goed, ook rubytec heeft ze in combinatie met een zonnepaneeltje. Hoe dan ook bijna altijd goed licht!

- bolletjeom
- Reisexpert
mijn rubytec opwind zaklampje hield er midden in afrika mee op. Niet handig want je koopt niet even zo een nieuwe zaklamp daar.
HEb die van mij al best lang en gebruik hem regelmatig, misschien net een verkeerd exemplaar gehad?bolletjeom schreef:mijn rubytec opwind zaklampje hield er midden in afrika mee op. Niet handig want je koopt niet even zo een nieuwe zaklamp daar.
Bij deze ook meteen van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

- bolletjeom
- Reisexpert
dat kan natuurlijk altijd. Hij draaide wel maar laadde niet op.
Enneh, bedankt!
Enneh, bedankt!
En ga je nog wat leuks doen vandaag?bolletjeom schreef:Enneh, bedankt!
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Zo, vandaag m'n visum opgehaald, dus morgen kan ik weer naar Kim's paradijsje (hmmm, dat klinkt zo eigenlijk wel erg dubieus, zo zouden ze de "massagebar" met happy ending in het Yanggakdo Hotel (a.ka. The Alcatraz of fun) ook wel kunnen noemen...). Met andere woorden, nog een nachtje slapen, en dan zijn jullie voor (minimaal) een week van me verlost...