Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
In Utrecht denk ik, hier schijnt het zonnetje lekker
.

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Stuur eens deze kant op. 

Staat de tijd trouwens bij iedereen verkeerd, of is dat iets wat ik zelf ergens moet instellen?
In je profiel kun je de tijd op zomertijd zetten. Iedere keer weer zo'n gedoe
Waarom is er gewoon niet één globale tijd?!

Servertijd pakken. Die staat als het goed is wel goed en past het automatisch ook aan. 

Zo, gedaan. Thanks! Ik kom er vandaag achter dat ik al over 3 weken weg ga! Dit lijkt ineens wel erg snel gezien de tentamens enzovoorts die ik nog moet maken. Ai! Maar komt vast goed, vanavond nog even niksen en dan morgen weer aan de bak
.

@Erik
Dit was die stekker waar ik het over had:

Hij was alleen niet goedkoop, 27.95 bij Bever. Ik had zelf nog geen usb lader en wel een mp3 speler die je alleen met usb kan opladen dus dit leek mij wel een goede deal.
Er kunnen geen dikke Nederlandse stekkers in die bijvoorbeeld aan een stofzuiger zitten, maar ik denk niet dat veel mensen van plan zijn zoiets mee te nemen op reis
.
Dit was die stekker waar ik het over had:

Hij was alleen niet goedkoop, 27.95 bij Bever. Ik had zelf nog geen usb lader en wel een mp3 speler die je alleen met usb kan opladen dus dit leek mij wel een goede deal.
Er kunnen geen dikke Nederlandse stekkers in die bijvoorbeeld aan een stofzuiger zitten, maar ik denk niet dat veel mensen van plan zijn zoiets mee te nemen op reis

In Europa hebben ze klokken in Afrika hebben ze de tijd.Erik schreef:In je profiel kun je de tijd op zomertijd zetten. Iedere keer weer zo'n gedoeWaarom is er gewoon niet één globale tijd?!

- bolletjeom
- Reisexpert
ga ik wel
ga ik niet?
Er wacht een vlucht op mij aan het einde van de dag.....maar sinds gisteravond doet mijn buik aan leegloop en ben ik redelijk misselijk. Het is nu al wel een uurtje of 2 wat rustiger en ik heb wat gegeten maar ik zit wel echt in dubio
ga ik niet?
Er wacht een vlucht op mij aan het einde van de dag.....maar sinds gisteravond doet mijn buik aan leegloop en ben ik redelijk misselijk. Het is nu al wel een uurtje of 2 wat rustiger en ik heb wat gegeten maar ik zit wel echt in dubio

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
het zou er voor mij heel erg aan liggen waar ik heen zou gaan en wat ik daar zou doen..bolletjeom schreef:ga ik wel
ga ik niet?
Ik zou gaan! Er zijn overal wc's te vinden daarGlobeskater schreef:het zou er voor mij heel erg aan liggen waar ik heen zou gaan en wat ik daar zou doen..bolletjeom schreef:ga ik wel
ga ik niet?

Het is trouwens ook echt lekker weer!
Gewoon gaan, Rudi!
Volgens mijn leerlingen lijk ik op Ymke uit 'echte meisje in de jungle'
Beetje 'jammer' dat ik het programma niet ken. 
Volgens mijn leerlingen lijk ik op Ymke uit 'echte meisje in de jungle'

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
ok, ik zit in een trein. Duimen dat mijn darmen zich gedragen. Heb net nog even wat geslapen dus moet er wel weer tegen kunnen na dit ruige nachtje.
Ik ga vooral ook omdat jeroen er zo naar uit heeft gekeken.
Valencia here we come
hoop dat we nog kunnen upgraden naar een kamer met eigen badkamer...haha
Ik ga vooral ook omdat jeroen er zo naar uit heeft gekeken.
Valencia here we come
hoop dat we nog kunnen upgraden naar een kamer met eigen badkamer...haha
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Veel plezier in Valencia en hoop ook dat je darmen zich rustig houden!
Hopelijk heb je er niet teveel last van Rudi 
Ik heb echt een heerlijke werkdag
Allemaal vragen afgehandeld die via de frontoffice binnenkomen (niet de meest makkelijke vragen) en de mensen mailen allemaal terug dat ze blij zijn met het antwoord en er iets aan hebben
(En dat terwijl het onderwerpen zijn waar ik me pas sinds vorige week mee bezig houdt). Daar word ik nou blij van
En de rest van de opdrachten gaan ook goed
lekker productief 

Ik heb echt een heerlijke werkdag