Leuk hostel - Spanje?

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
Llinda
Vakantieganger

Leuk hostel - Spanje?

Bericht door Llinda »

Hallo reizigers,
Ik ben van plan om samen met een vriendin deze zomer een week of 2 naar Spanje te gaan. We willen graag aan zee zitten maar niet naar de Lloret de Mar achtige plekken. Misschien Valencia of ergens in Andalusie?
Mijn vraag is, heeft iemand tips voor leuke hostels, heb je ergens gezeten aan de Spaanse kust en een leuke tijd in een goed hostel gehad?
Ik hoor het graaaag!
Bedankt!
Linda
hariejak
Reisexpert

Re: Leuk hostel - Spanje?

Bericht door hariejak »

Ik zit volgend weekend in Valencia. Zal het je laten weten.
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Red nest en home backpackers zijn erg leuke hostels in Valencia. Ze organiseren ook zo nu en dan kroegtochten of tapas-diners. In backpackers ben ik zelf niet geweest. Red nest wel en vond de locatie ideaal en ze hebben een hele grote keuken waar iedereen een beetje rondloopt en een dakterras. Volgens mij heeft backpackers die ook trouwens.

Sowieso een erg leuke en diverse stad!

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Revolucion
Wereldreiziger

Bericht door Revolucion »

Andalucia is zeker een aanrader!

We hebben in Granada in het Oasis backpackers hostel gezeten, was erg leuk, vriendelijk en de kamers waren schoon. Leuke bar, waar je gemakkelijk een praatje kan maken met andere reizigers.

Zie hostel database, heb ik deze in toegevoegd.

IN Cordoba hebben we geslapen in backpackers hostel, kan me niet goed meer herinneren. met een relaxed dakterras, met uitzicht op de Mezquita, prachtig! (Mezquita is overigens gratis te bezoeken op zondag).
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

hostal moratin is perfect gelegen maar niet een backpackers hostel. Echt aan de kust in valencia heb ik niets gezien. Is er ook niet echt levendig vond ik.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
OHannemarie

Bericht door OHannemarie »

Hallo Linda,

Leuk dat je naar Spanje gaat!
Ik weet niet of je Barcelona ook als " Lloret achtige" plaats bestempeld, maar ik vind het in ieder geval een absolute aanrader.
Het is wel erg toeristisch, maar echt niet vergelijkbaar met de jongeren trekker Lloret. Het ligt aan de kust, heeft een heerlijk klimaat en er is erg veel te doen. Het is een prachtige stad, waar je je absoluut niet zult vervelen..

In ieder geval veel succes met het plannen van je reis! Enjoy!

OHannemarie
(Oh-Barcelona)
Laatst gewijzigd door Erik op 20 apr 2011 07:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Links verwijderd
OHannemarie

Bericht door OHannemarie »

Hallo Linda,

Leuk dat je naar Spanje gaat!
Ik weet niet of je Barcelona ook als " Lloret achtige" plaats bestempeld, maar ik vind het in ieder geval een absolute aanrader.
Het is wel erg toeristisch, maar echt niet vergelijkbaar met de jongeren trekker Lloret. Het ligt aan de kust, heeft een heerlijk klimaat en er is erg veel te doen. Het is een prachtige stad, waar je je absoluut niet zult vervelen..

Check bijvoorbeeld dit artikel ---- hier vind je de meest unieke hostels in Barcelona.
Ook kunje nog op --- kijken voor betaalbare accommodaties.

In ieder geval veel succes met het plannen van je reis! Enjoy!

OHannemarie
(Oh-Barcelona)
Laatst gewijzigd door Tikva op 19 apr 2011 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: links verwijderd
Llinda
Vakantieganger

Bericht door Llinda »

Bedankt voor jullie reacties, veel tips!

Barcelona vindt ik zelf ook erg leuk, ben ik alleen inmiddels al 3x geweest, tijd voor wat anders dus!

Revolucion, ik las je tip over Oasis hostel en kwam daarbij op een website die aangeeft dat zij ook een hostel in Malaga hebben. Ben nu ook best enthousiast over Malaga!
Veel te veel keuzes in Spanje, haha, nog maar even nadenken.
Janneke
Reisexpert

Bericht door Janneke »

Vorig jaar in Valencia zaten we in het Rooms Deluxe Hostel. Ligt tussen centrum en strand in. Bus stopt voor de deur en daarmee ben je binnen 10 min op het strand en in het centrum. Grote gemeenschappelijke keuken, gratis internet, schoon en alles redelijk nieuw. Beneden zitten 2 prima cafeetjes waar je voor een paar euro kunt ontbijten. Wat ons betreft een aanrader!
Plaats reactie