Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Stel hier je vragen over Rusland, Mongolië en China of misschien wil je meer weten over de beroemde treinroute? Maar ook ook andere landen zoals Tibet, Hongkong, Macau en Taiwan komen hier aan bod.
Hmm hadd nog niet definiteif geboekt maar er gaan direct vluchten vanaf schiphol naar moscow als ik het zo zie?
Aansluitingen van dusseldorf zijn nou niet geweldig zeker op de terugreis..
Michiel, regel jij het allemaal zelf? Ik ben namelijk benieuwd hoe het met visum zit.
Je moet dit van te voren aanvragen bij de ambassade maar je hebt hier ook weer een invitation letter voor nodig oid. maar dat kan weer enkel via een reisbureau lijkt mij?
Kan je ter plekke hotels zoeken of moet je dit ook allemaal op voorhand geregeld hebben?
Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!
emiels schreef:Michiel, regel jij het allemaal zelf? Ik ben namelijk benieuwd hoe het met visum zit.
Je moet dit van te voren aanvragen bij de ambassade maar je hebt hier ook weer een invitation letter voor nodig oid. maar dat kan weer enkel via een reisbureau lijkt mij?
Kan je ter plekke hotels zoeken of moet je dit ook allemaal op voorhand geregeld hebben?
Ik heb destijds de invitation letter via mijn hostel kunnen opvragen, die gaven een heldere instructies.
Sowieso moet je voor je eerste nachten een verblijfadres hebben, deze moet je opgeven bij aanvragen van je visum en daar kan je je inivitation letter aanvragen. Dit heet overigens vaak "visa support".
Is er misschien een van jullie die hier al een oplossing voor heeft gevonden?
Ik ben geïnteresseerd in hetzelfde ticket, maar wil niet te veel uitgeven aan een hotel of visum. Erg benieuwd ho e jullie het aanpakken.
Groeten