Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
het adres is:
Eet- & Drinkgelegenheid de Beurs
Neude 37-39
3512 AG Utrecht
@Jack84,
sinds 23 feb is er al een onderwerp over in het forum, en wordt er sinds iets meer dan een week ook reclame voor gemaakt op de homepage. heb jij er dan alleen van gehoord via de nieuwsbrief??
Ron schreef:
@Jack84,
sinds 23 feb is er al een onderwerp over in het forum, en wordt er sinds iets meer dan een week ook reclame voor gemaakt op de homepage. heb jij er dan alleen van gehoord via de nieuwsbrief??
Moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd erg weinig meer op het forum heb gezeten ivm tijd, heb het idd alleen gehoord via de nieuwsbrief.... ;-(
Ron schreef:
@Jack84,
Moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd erg weinig meer op het forum heb gezeten ivm tijd, heb het idd alleen gehoord via de nieuwsbrief.... ;-(
bedankt voor het laten weten, zal hier in de toekomst proberen rekening mee te houden.
Veel plezier!! Groetjes uit Nepal, net de Annapurna Sanctuary Trek gedaan, echt fantastisch. xx Nienke
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
De zon is ook al flink zijn best aan het doen hier in Rotterdam en zo te zien hebben jullie echt een perfecte dag uitgezocht!!
Over een paar uurtjes pak ik ook de trein richting Utrecht, Mocht ik later zijn ben ik weer eens verdwaald
Ik moest eigenlijk werken, maar dat heeft een collega overgenomen, dus ik zal er vanmiddag ook bij zijn! Het is mooi weer en het lijkt me erg gezellig!