Vlucht Hanoi naar Manila
-
Vlucht Hanoi naar Manila
Hoi hoi!
Volgend jaar gaan wij met z'n tweeën 5 maanden rondtrekken door Zuid- Oost Azië. De laatste zes weken
willen we doorbrengen op de Filipijnen. Nu zoeken we een vlucht van Hanoi naar Manilla of Cebu. Weten
jullie welke maatschappij goedkoop vliegt op een van deze bestemmingen en wat de beste vliegroute is?
Dank jullie wel voor jullie hulp alvast!
Groetjes Thijs en Sanne
Volgend jaar gaan wij met z'n tweeën 5 maanden rondtrekken door Zuid- Oost Azië. De laatste zes weken
willen we doorbrengen op de Filipijnen. Nu zoeken we een vlucht van Hanoi naar Manilla of Cebu. Weten
jullie welke maatschappij goedkoop vliegt op een van deze bestemmingen en wat de beste vliegroute is?
Dank jullie wel voor jullie hulp alvast!
Groetjes Thijs en Sanne
Re: Vlucht Hanoi naar Manila
Het goedkoopst is als je vliegt met een lowcost airline. Deze maatschappijen veranderen echter regelmatig routes en kan je niet te zo ver van te voren boeken als gewone maatschappijen. Als je pas volgend jaar gaat heeft het dus eigenlijk niet zoveel zin om te kijken naar tickets.
Maar goed op dit moment zou je vanaf Ho Chi Minh naar Manilla met Cebu Pacific (wiil je persee vanaf Hanoi boek dat een air asia o.i.d. ticket naar Ho Chi minh).
Er gaan geen rechtstreekse vluchten vanaf Hanoi (ook niet met reguliere maatschappijen). Naar Cebu kan je op dit moment ook niet rechtstreeks vanuit Vietnam, wel diverse opties vanuit Singapore.
Maar goed op dit moment zou je vanaf Ho Chi Minh naar Manilla met Cebu Pacific (wiil je persee vanaf Hanoi boek dat een air asia o.i.d. ticket naar Ho Chi minh).
Er gaan geen rechtstreekse vluchten vanaf Hanoi (ook niet met reguliere maatschappijen). Naar Cebu kan je op dit moment ook niet rechtstreeks vanuit Vietnam, wel diverse opties vanuit Singapore.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
Dank je wel voor je reactie, we gaan tegen de tijd dat het zover is kijken naar geschikte vluchten!
Air Asia heeft geloof ik opties via Kuala Lumpur. Het is echter nu nog te vroeg om te boeken.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
Ik heb het gezien, dank je wel voor je tip! Ik houd de vluchten in de gaten, dus het gaat vast lukken. We hebben nog even de tijd, maar ik lees zoveel goede tips op deze site, dus ik dacht ik waag het erop! Nogmaals bedankt allebei.
-
- Reiziger
Ik weet dat Cebupacific in 2008 wel rechtstreekse vluchten van Hanoi naar Manila had. Daar zijn ze dan blijkbaar mee gestopt. Ik zou het in de gaten houden, weliicht dat deze route later weer word hervat.
In Filippijnen is er gelukkig geen massa toerisme www.wowphilippines.de